Eero Paloheimo: „Kogu planeet on ohus. Pikemas perspektiivis ei jää ükski maa ränkade muutuste ja mõjutuste alt välja.“
Rea Raus, Kalevi Kull ja Kaupo Vipp: Eesti kui ökoriik on väärt unistus, mille poole rahvana püüelda.
Riigi rahaline toetus erateatritele on palju väiksem, kui võiks eeldada erateatrite uuslavastuste ja etenduste arvu ning teatrikülastuste hulga järgi Eesti teatripildis.
On üsna tõenäoline, et riigikogu võtab lähiajal presidendi valimise korra luubi alla.
Kuninglik Filharmooniaorkester on iseäranis tugev dramaatilise ja tumedamat sorti muusika esitamisel.
KAIE KULDKEPP
Anu Lambi lavastus „Olin kodus …“ on pisiasjadeni lihvitud, väga terviklik ja esteetiliselt nauditav kompositsioon, kus kõik vahendid on sõna ja mõtte teenistuses.
Kätlin Kaldmaa: „Maailm on väga kõvasti muutunud ja praegu lihtsalt tuleb välja astuda niihästi sõnavabaduse eest kui ka laialdaselt levinud illegaalse jälitustegevuse vastu.“
Kompositsioonitervik töötas ja lausa kuus torumeest said oma paremad küljed teostes esile tuua.
Punabi kunstikogu on üks selliseid erakogusid, kus peegeldub kollektsionääri enese lugu ja olemus.
Laste- ja animafilmide tõlge on kommertsfilmide kasvava edu valguses järjest olulisem teema, aga keelega käiakse tõlkimisel ümber üsna vastutustundetult.
„Eluaja“ kandvaks dramaturgiliseks liiniks on oma elu vaatlemine mälestuste voona.
Debora Vaarandi tegi läbi võimsa metamorfoosi: ligi 40 aasta jooksul kujunes kommunismiehitajast kohati vaat et piibellik luuletaja.
ERSO muusikud jagati Telliskivi loomelinnakus laiali.
Kristel Schwede: „Minu meelest kunsti ja elu vahel piire ei ole: elu on kunst ja kunst on elu. Pelgulinnas voogab elu galerii uksest ja aknast ise sisse.“
September kontserdielu tervikuna ei moodusta konteksti, mis üksiksündmust mõtestaks.
„Avangardi aabits“ järgib ja täiendab ametlikku jutustust sulaaegsest ja -järgsest kunstiuuendusest, „Maskuliinne eksistentsialism“ ja „The Age of Sex“ esitavad pigem koguja subjektiivse valiku.
Digitaalhumanitaaria käekäik ja väljavaated
„Mägedes“ on resignatsiooni ja surmaihalust, nagu noortele kohane, on elurõõmu ja vaikimisoskust, nagu vanad seda mõistavad.
Evelyn Raudsepp: „Professionaalsel väljal on Artishoki biennaal kvaliteedimärk, kuigi ei ole, nagu ka näiteks „NU Performance’i“ festival, laiema publikuni jõudnud.“
Ühisosa või hukk. Intervjuu Soome keskkonnateadlase Eero Paloheimoga
Meie parkides napib loomulikkust ja loomingulisust
Vestlusring teatrite rahastamisest
Tootedisainikonkurss Bruno vajab disainimist
Simon Blackburni „Tõde. Teejuht neile, kes segaduses“
Kätlin Kaldmaa „Halb tüdruk on jumala hea olla“
ERSO koosseisud Telliskivi loomelinnakus