Pole ju palju paluda, et filmis tegutseksid karakterid, kelle teadvuse on määranud nende elukeskkonna spetsiifilised tingimused.
Rahandusministeeriumi hoone lammutamine
Nüüdisaegne ideeringluse formaat ei ole staatuseuuendus suhtlusvõrgustikus, vaid formaadivabadus.
Territoriaalsete konfliktide evolutsiooniline taust
XVI rahvamuusikatöötluse festival „Moisekatsi elohelü“ 24. ja 25. aprillil Moostes
Inimesi ei tükeldatud enam nelja või kuue hobusega, vaid distsipliiniga.
Ugala uuslavastuste „Kaheksajalg“ ja „Teie ebaõnn on teie endi kätes“ lavalistest lülidest on kõige tugevamad näitlejatööd.
Tihemetsa raamatuga avatakse kunstniku loomingus seni kõrvale jäänud tahk.
„Fantastika“ on ambitsioonikas kunstiline tervik, „Kallis, ma valetasin“ pigem pihtimuslik sketširida näitlejatöö köögipoolelt, kuid mõlemad tööd on väga sisendusjõulised ja inspireerivad.
„Tasujad“, Marveli universum ja filmide hulgikaubandus
XXVI rahvusvaheline festival „Jazzkaar“ 17. – 26. IV Tallinnas ja veel 13 Eesti linnas – ligi 200 sündmust kokku 21 000 kuulajale.
Eneseimetlus ja vuajerism on infoajastu aktsepteeritud sotsiaalne tava.
Siv Helene Stangeland: „Ainult kohaga kontakti võttes saame tagasisidet, et mitte selle väärtust hävitada ega vähendada, vaid see esile tuua.”
Mart Kangro: „Ammu pole teater pelgalt betoonikeskne meelelahutus – müüritud nelja seina vahele.“
Köleri auhinna üritus on saanud sündmuseks ja veab nõnda esile tugevamaid ja ka veidi nõrgemaid tegijaid.
Meie ainus väljapääs on õppida elama tehiskultuuride ajastul.
„Carmen“ on üks neid oopereid, mida on väga raske kõrge tinglikkusastme puhul välja mängida.