Mõni kogemus ei küpseta, vaid söövitab. Sellest ei saa õppida, sellest saab tunnistust anda.
Kas filmi asjaosaliste kriminaalne käitumine peaks mõjutama filmi retseptsiooni või mitte?
Tehisintellekt võib muutusi tuua peaaegu üleöö, seetõttu on igaühel otstarbekas end selle arenguga kurssi viia.
Tiiu Kuurme: „Kui ühiskonnas ongi käputäis neid, kes suudavad toimuvat süvitsi näha ja mõtestada, aga peavool tõrjub nad eemale, siis loovad peavoolu teistsuguste ambitsioonide ja väärtustega inimesed.“
Meie riigist on paljuski tänu Savisaare äraspidisele mõjule saanud stabiilne ja kindlalt läände ankurdatud demokraatia.
Hea, halb ja inetu
2005. aasta näitusel „Kodu, kallis kodu“ tõstatatud kodu mõiste aspektid on päevakorral ka praegustes kunstiprojektides.
Puitfunktsionalismi pole põhjalikumalt uuritud. Eestis on kaitse all vaid üks puitfunkmaja ning suured ühiskondlikud hooned on hävinud.
Lõplike olenditena kõnnime me üürikese miski ja üüratu eimiski demarkatsioonijoonel.
Giorgio Madia äärmiselt vaimukas, peene stiilitundega, tantsudramaturgiliselt peentöödeldud „Don Juan“ on kahtlemata väärt teatri meistriklass.
Kuidas on Henrik Ødegaard suutnud gregooriuse koraali kasutamisele vaatamata vältida oma kompositsioonide muutumist stilisatsiooniks või polüstilistiliseks eksperimendiks?
Taiwani arhitektuur ei ole eksootiline, pigem harilik, isegi tavaline. Kuid selline habituaalne arhitektuur tuletab meile meelde ammu unustatud tõde, et mõnikord on peaaegu nähtamatu tegu kõige kaunim.
Valgusfestivalid teevad valguskultuuri edendamiseks hindamatut tööd, kaasavad ja harivad vaatajaskonda, innustavad rahvast ja mõjutavad omavalitsusi.
Jaanuarikuu avas kontserdiaasta eriliste ja märgiliste muusikasündmustega, mida jääme mäletama veel aastakümnete möödudes.
Kristjan Randalu ei lähe lavale lihtsalt selleks, et vaadata, mis juhtub, ega naudi olukorda, kus miski ei ole ettearvatav.
Tarassov pakub vaatajale-kuulajale maksimaalse kogemuse äärmiselt minimalistlike, kuid semantiliselt erakordselt laetud vahenditega.
Delvaux’ maalide ilu sümboliks kehastunud helendavad naised valgustavad paratamatult välja meie teadvustamatuse sopid.
Märt Väljataga: „Hea auhind peaks andma ühtaegu midagi pärjatule ja aitama kaasa suuremale üritusele, suundumusele, ideele.“
ehk Kuidas tuua kunstinädala formaadi abil nüüdiskunst rahvani?
Nagu kujutavas kunstis ei pea selgitama Kandinsky, Chagalli või Warholi olemust, kõlasid ka TKO kontserdil ennast muusikaloos kehtestanud šedöövrid.
Antti Hietala näidendite tegelased on kõike muud kui kenad inimesed ning meelelaadiltki pigem raskemeelsed, hingepaine all maadligi surutud.
Algoritmid võivad inimese soovidest ja käitumisest olla teadlikumad kui inimene ise.
Tõnis Saartsi „Savisaar kui turuliberaalse ja russofoobse Eesti looja“
„Paradokside aeg“. Intervjuu kasvatusteadlase Tiiu Kuurmega
1930. aastate puitfunktsionalism
Argitraagika VIII. Oma peaga mõtlemisest
Vladimir Tarassovi „Veemuusika ja teisi pilte helist“ Kumus
Tallinna Kammerorkestri kontsert „Kõikvõimas – Black Angels“