PNP sümpoosionil käsitleti kompositsiooni nii ideoloogilis-filosoofilisest (ökoloogia) kui ka pedagoogilisest vaatepunktist.
Miks kipub inimkond ennast pahatihti muust loodusest eraldama ja sellele vastanduma?
Silmapaistev suremine on püüd kindlustada sümboolne surematus füüsilise keha arvelt.
Hendrik Toompere „Surnud hinged“ jääb kontseptuaalselt harali, sisaldades huvitavaid lähtepunkte, kuid need on jäetud veenvaks tervikuks sidumata.
Märkusi pildialbumi „Laps Eesti filmis“ kohta
Aili ja Toomas Vindi keskkonnateadlik ajalik kunst
Eesti kultuur võrdub saksakeelse kultuuriga või vähemalt on kasvanud välja (kas või vastandudes) väga suures osas just saksa keelest ja kultuurist.
Stephen Stich: „Erinevus meeste ja naiste filosoofiliste intuitsioonide vahel võib olla üks põhjus, miks on naised filosoofias alaesindatud. “
Petitsioon Tartusse Ülikooli tänavale ehitatava hotelli asjus polnud protest vaid vanalinna sobimatu tänapäevase kastarhitektuuri vastu.*
„Väävelmagnooliates“ näeb võigast, kuid usutavat realismi, millele Eero Spriidi osatäitmine lisab ebamaiselt põrguliku mõõtme.
Euroopa teatrite rahastamine on suunatud institutsioonidele või publikule, mitte aga kunstnikele. See teeb mugavaks, kriitilisus uinub.
„Kunstikool“ on retoorilistelt võtetelt pigem valimiskampaania kui valgustuslik haridusprogramm.
Näiliku demokraatia pidupäev
Interdistsiplinaarne algusest peale
Põlevkivilõks
See lihtsalt ei toimi
Kampaaniameister koolipapa nahas
Boreaalne road movie viib Eestist Tšukotkale
Eestlus ja saksa keel
Eneseohverduse bioloogia
Tallinna Linnateatri „Surnud hinged“
Uudsed kõlailmad Nigulistes
Heinz Valgu „Kuku klubi kuldsed aastad”
IV Tallinna Bachi-nimeline festival
Ajatu jama vastu – üle vindi?