Antihedonism paistab trupil olevat vaikimisi tehtud valik, mis põhjendamist ei vaja. Pealiskaudne hedonismikriitika mõjub paratamatult pisut poosetamisena.
Stefanie Babsti NATO-kriitiline raamat alliansis ilmselt murrangut kaasa ei too. „Terav pilk“ on sihitud peamiselt Saksa poliitilisele eliidile ja valijaskonnale, et neid mõjutada.
Sebastian Jungeri „Vabadus“ on ühtaegu ülistuslaul kõndimise puhastavale toimele, pioneeride sitkusele ja põlisrahvaste hõimuühiskonnale ning asümmeetrilisele sõjapidamisele.
„Tõhususe sümfoonia“ ideed ja ruumifilosoofiline taotlus on huvitavad, aga kohati on raske tuvastada, mis põhjusel kolm K-tähega mõtlejat omavahel kohtusid.
Theatrumi lavastuses „Mood“ on Andri Luup narratiivsusest eemaldunud, kasutanud koomiliste sketšidega pikitud vestlusõhtu formaati, aga lõpuni pole see risk end õigustanud.
Ursel Tilga ja Markus Truubi kehastatud tegelaskujud on võtnud endale ülesande ennetada isolatsioonidepressiooni ja sellele järgneda võivat isolatsiooniagressiooni.
„Kurbuse kolmnurk“, mis on õigupoolest vaadatav ka kolme lõdvalt seotud lühifilmina, tallub ka üsna sadistliku mõnuga vaataja süümekonnasilmadel, aga teeb seda kuidagi liiga suvaliselt, et olla tõsiseltvõetav.
„Teises toas“ ja „Kui sa tuled, too mul lilli“ kergitavad seksuaalset ärakasutamist ja vägivallatsemist katvat rasket läikivat vaikusekaant kaastundlikult.
Henessi Schmidt: „Kui tahta maailma muuta, tuleb leida tasakaal idealismi, pragmatismi ja terve huumori vahel.“
Peale osatäitmise filmis „Talve“ (režissöör Ergo Kuld) mängis noor vabakutseline näitleja Henessi Schmidt äsja lõppenud aastal VAT-teatri kahes uuslavastuses: septembris esietendunud „Romeos ja Julias“ (lavastaja Aare Toikka) oli tema kehastada Julia ning novembris lavale jõudnud „Tallinnville’is“ (lavastaja Helen Rekkor) viis erilaadset rolli.
Õppisid näitlemist Viljandi kultuuriakadeemias Kalju Komissarovi viimases lennus. Kui võrdled omavahel EMTA lavakunstikooli –…
Epistlit võib ju teatris lugeda, aga seda võiks teha veenvamalt kui teater Must Kast kapitalismikriitilises lavastuses „Sada sekundit südaööni“.
Musta Kasti „Sada sekundit südaööni“, lavastaja-dramaturg Kaija M. Kalvet, kunstnik Inga Vares, valguskujundaja Karl Marken, liikumisjuht Jaanika Tammaru. Mängivad Laura Niils, Jaanika Tammaru, Mariann Tammaru, Birgit Landberg, Karl Edgar Tammi, Kaarel Targo, Agur Seim ja Kristian Põldma, orelil Kaarel Kuusk ja Kathi Koch. Esietendus 2. VII Tallinnas…
Henrik Kalmeti naljadel on teraapiline mõju: Kinoteater aitas Toidupanka toidu hankimisel ja andis annetajatele vastu heatahtliku enesevaatluse vahendid.
Kinoteatri „Eriolukord ruudus“. Mängib Henrik Kalmet. Esietendus 18. IV veebis.
Heategevusetendust kritiseerida on rumal. Kui poetasin vahel enne kaubanduspinnad inimesist tühjendanud epideemiat kaupluses Toidupanga annetuste kärusse konserve või tatart, siis ma ju ei eeldanud, et sümpaatne vabatahtlik käru kõrval võiks vastutasuks koomuskit teha. Õigupoolest peaks selle arvustuse asemel olema Toidupanga, mitte Kinoteatri tegevust…
Riia Uue teatri „Ajaloo uurimise komisjon“ on Alvis Hermanise ja ta trupi vaimukas teatraliseeritud essee Läti ühiskonda pikka aega ärevil hoidnud KGB toimikute avalikustamisest.
Vaba Lava „Elagu elu, mis põletab rinda“ pole lavastus lavastuse sündimisest, pigem on see aus aruanne koostöölavastuse ebaõnnestumisest.
Vaba Lava „Elagu elu, mis põletab rinda“, lavastaja Armel Roussel, helikunstnik Liis Ring, koreograaf Mercedes Dassy, filmija Julien Stroinovsky, valguskunstnik Nicolas Marty. Kaasprodutsendid Vaba Lava, E-utopia ja Théâtre Les Tanneurs (mõlemad Belgia). Mängib Jarmo Reha. Esietendus 11. IX Vaba Lava teatrisaalis.
Vaba Lava alustas uut hooaega eelmise lõpust. Jarmo…
Lavastuses „Miks Jeppe joob?“ on laval toimuv vähemalt esimese vaatuse jooksul ühtaegu jäme laadajant, nihilistlik kõrgkunst ja poliitiline satiir.
Rakvere teatri „Miks Jeppe joob?“, autor Ludvig Holberg, tõlkija Arvo Alas, lavastaja Hendrik Toompere, kunstnik Pille Jänes. Mängivad Eduard Salmistu, Lisete Laisaar, Anneli Rahkema, Margus Grosnõi, Peeter Rästas, Sulev Teppart ja Imre Õunapuu. Esietendus 7. VI Kolgaküla rahvamajas.
„Me adra tagant tulnud võimumeest ei taha /, sest vaevalt talumats saand troonil…
Õudusloo žanr on tänapäeva popkultuuris nii nüansseeritud, et tõsised horrorifännid peaksid „Ruthi“ pigem laste- või noorsoolavastuseks.
Ugala teatri „Ruth“, autor Esko Salervo, autor, lavastaja, kunstnik ja muusikaline kujundaja Andres Noormets, kostüümikunstnik Maarja Viiding, valguskunstnik Villu Konrad, videokujundaja Kärt Petser. Mängivad Ruth Zaporah, Marika Palm, Rait Õunapuu, Andres Noormets, Luule Komissarov ja Rute Trochynskyi. Esietendus 27. VI Ugala suures saalis.
Hallipäine naine (Ruth Zaporah) ilmub pimedusest, häälitseb…
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.