Euroopa komisjonil on võimekus tagada innovatiivsete ravimite ja ravimeetodite kättesaadavus Euroopas vastava regulatiivse raamistiku loomise kaudu.
Philippa Lowthorpe: „Aeg-ajalt tuleks hea sõnaga meenutada naisi, kes on meie õiguste eest võidelnud. „Misside mäss“ ongi tänuavaldus neile söakatele naistele.“
Vaatajale mäng meeldis, oli äratundmisrõõmu, viiteid ajalukku, esoteerikahõngu, pisike doos moekat gei- ja doonoremateemat ning õnnelik lõpp.
Ringmajandusest räägitakse palju ning seesugune mõtteviis võiks jõuda ka ehitusse. Lammutusjäätmete taaskasutamine mõjub ruumile igas mõttes hästi.
Kuigi Johanna Rannula näitusel eksponeeritud esemetel, fotodel ja lugudel on potentsiaali avada märtsiküüditamise uusi aspekte, on teemale lähenetud pealiskaudselt.
Uutmoodi ekraanilise reaalsuse sissetung, ekraan kui tehnoloogiline olend on muutmas meie maailma- ja enesetaju.
Märksõna „Väinjärv“ annab Eesti kohapärimuse andmebaasis Koobas hetkeseisuga 72 teksti. Ühe variandi järgi tulnud Väinjärv maa seest ja paiskunud välja ühe saunakese leelõukast.
Nõukogude ajal oli kombeks pidada muutuste kandjateks vaid „proletaarseid, revolutsioonilisi jõude“, pöördelistel aegadel on sündmuste sütitajate rollis aga paljuski hoopis kultuuritegelased.
Kui autonoomsete ülikoolide tegutsemisreegleid hakkab kujundama siseministeerium, saab auditooriumidest arestimaja.
Koidu tänav Tallinnas on mitmekesine, väärikalt pikk ja karakteriga. Kassisaba asumisse jääva tänava rekonstrueerimine on selle esile tõstnud ja andnud kohalikele ruumi liikumiseks ning olemiseks.
Teadusaparatuuri nappuse tõttu kannatavaid Venemaa kosmonaute on kodumaalgi juba nimetatud kosmoseturistideks.
Elektroonilise muusika käekäiku on märkimisväärselt suunanud naised, kelle nimed jäävad üldjuhul meeste varju.
Kaemuslikult seotud soome ja neenetsi jumalad on ühtviisi natuke meelevaldsed, kirgedest pimestatud ja nendest kõnelevas laulus on tõde ja kunstipärane mõnutunne harmooniliselt ühendatud.
Henrik Visnapuu „Keisri usus“ käsitletakse XIX sajandil Liivimaal aset leidnud kirikuvahetusliikumist, mille tagajärjel läks märkimisväärne osa talurahvast luteri kirikust üle õigeusu kirikusse.
Loone Ots: „Usk, et Vene keiser tahab maarahva lunastada, on täiesti loomulik, ent paneb eestlased ränga valiku ette.“
Uuringute tulemused näitavad, et tagasihoidlik, peen ja osav meelitamine mõjub väga hästi.
DeLanda ja Deleuze’i jaoks seisneb filosoofi roll tegelemises küsimustega, mis teaduse silmis pole esialgu lahenduvad või on halvasti püstitatud.
Ahistamine tööl ja vägivald kodus on aegunud mehelikkuse mündi kaks poolt.
Silvia Pärmanni näitusel on pilte paikadest, millel on meiega vähe pistmist, aga paljudele tuleb seal ehk meelde, et Eesti oli alles üsna hiljuti riik, mida ei olnud olemas.
Mats-Laes Nuter, „Koidu tänava pool rehkendust on hästi tehtud“
Stefan Peetri, „Ekraani lähedus ja obstsöönsus“
Doris Hallmägi, „Naised elektroonilises muusikas“
Eero Vasar ja Tarmo Soomere, „Regeneratiivmeditsiini tulevikuvisioon“
Maaja Vadi ja Krista Jaakson, „Meelitamise maagia“
Intervjuu režissöör Philippa Lowthorpe’iga
Vana Baskini teatri „Elevandi kõrts“
Manuel DeLanda „Intensiivne teadus ja virtuaalne filosoofia“