Kõneleda nii, et tüli ei tõuseks, on võimatu. Parem siis vaikida või laulda.
Loomingu Raamatukogu uudsed, üllatavad või ka lihtsalt unustuse hõlmast päevavalgele toodud teosed on kirjanduse populariseerijana asendamatud.
Jõe ja Pronksi tänava eskiisprojekt näitab, et Tallinnas on tuuled pöördumas. Ei maksa siiski loota, et soovitud muutus saadakse tänavaruumi põhimõttelise ümberjaotamiseta.
„Berlinale“ festivali mõjuvaimad filmid haaravad materjali päriselust: olgu need dokumentaalid, autobiograafial põhinevad mängufilmid või autorite elu kunstipärased kujutised.
Kogumiku „Gesta Romanorum“ kummalised lood on suurepärane võimalus tutvuda keskaja inimese eluolu ning mõttemaailmaga.
Uus aeg eeldab teadmiste uutmoodi omandamist ja uut õpiruumi. Inspireerivat koolimaja on küll vaja, kuid muudatused saavad alguse hoiakute ümberkujundamisest.
„Tuulte pöörises“ pole kergemeelne ega üleolev, vaid pigem vetruv ja pehme nagu soo, kus ühe maapinna all on teine, puutumatu, kuid tajutav.
Nagu tudengid õpivad oma kogenumatelt ERSO kolleegidelt, nii saavad nemad tudengite vahendusel osa akadeemilises sfääris küpsenud kõige värskematest ideedest.
Noor biitnik leiab Mudlumi romaanist muhedaid eluõpetusi ja arusaamise, et anarhistlik mäss ja vaba seksuaalelu ei ole midagi uut.
„Freedom Fries“ pakub näha, kuidas Hollywoodi süsteem on mõned originaalsed filmid alla neelanud ja teinud neist seega popkultuuri tähendusvälja osa.
Kange kadakas kangutab tõekspidamisi ehk Kuidas igast haigusest lõpuks Opel saab
Vanda Juhansoo elust on säilinud piisavalt palju fragmente, et meisterdada temast oma pilt ja sättida ta koos teiste naiskunstnikega sisemisest loomise soovist pakatavale pannoole.
Siim-Tanel Annus: „Mind huvitab protsess. Mul on midagi silme ees, loon selle tekkimiseks tingimused ja siis hakkab pilt ise ennast ehitama. Ja kui üks on valmis, alustan jälle uuega.“
Kui midagi igal pool aastakümneid korratakse, näiteks et šamaani käed on alati verised, siis hakkab see isegi šamaanidele külge.
Kas tuleme unistuste purunemise ja ideaalide kuhtumisega paremini toime kui Tšehhovi kaasaegsed? Kas leiame õnnetunde iseendas ja tasakaalu elus, aktsepteerime tegelikkust?
Austraalia päritolu näitleja Margot Robbie on end lühikese ajaga tõestanud oma põlvkonna võimekaima tegijana.
Kui me valmistame superintelligentseid masinaid, mis suudavad kas või mingilgi määral iseseisvalt töötada, siis väga suure tõenäosusega kaotab inimene nende üle peatselt kontrolli.
Savisaare kohtuasi võiks käivitada lõpuks ometi sisulise diskussiooni süütegude menetlemise uue paradigma kujundamiseks.
Oleme pööranud palju tähelepanu riigikaitsele ja heidutusele, kuid pole suutnud luua üksmeelt Venemaa-suunalises poliitikas.
Oma varasema loomingulise ja stilistilise käekirja kriitilise ümbervaatamise, sh parandamise, on sajandite jooksul sisemise või välise motivatsiooni ajendil ette võtnud paljud heliloojad.
Jaan Toomik: „Tuleb meeles pidada, et täna oled kuningas, homme narr. Inimesed, kes on jäänud hammasrataste vahele, võisid ka kunagi kuningad olla. Soov olla kuningas on neis alles.“
Valner Valme, „Värske mört LR“
Eesti teatri auhindade nominendid
Eerik Kergandberg, „Tõest ja karistamisest kohtupidamise eesmärgina“
Ain Raal, Kristel Vilbaste, „Kange kadakas kangutab tõekspidamisi“
Intervjuu kunstnik Siim-Tanel Annusega
Intervjuu Austraalia näitleja Margot Robbiega
Nukuteatri ja EMTA lavakunstikooli „Tuulte pöörises“
Stuart Russelli „Human Compatible: Artificial Intelligence and the Problem of Control“