Kadastiku suhtumine palgalistesse ajakirjanikesse on pehmelt öeldes põlglik (kasumi teenimise töövahendid), erandiks on koos temaga kollaseid projekte käivitanud tegelased.
Kadastik oli KGB andekas tööriist, üks parimaid Eesti NSV ajakirjanikke, kellest repressiivorgan üldse unistada võis.
Uue Hollywoodi linateosed on stilistiliselt äravahetamiseni sarnased mitmekümne aasta taguste filmidega.
Ajalugu iseenesest ei kordu, ent ometi näivad seal olevat teatavad sisseehitatud tsüklid ning võib-olla on üks tsükkel nüüd jälle asendumas teisega
„Ars Electronica“ on rahvarohke, pakub mõtteid ja meelelahutust, aga digikultuuri asjatundjad peavad vaimutoitu tikutulega otsima.
Klaverifestival on maailm, mis oma tuttavlikkuses mõjub turvaliselt, ent millest ei puudu uudsuse pinge.
Poola plakat, aga ka pildiraamat on olnud kvaliteedimärgina Eestis eeskujuks ning on seda ka praegu.
Maksimalistlik romaan demonstreerib, et vähemalt esteetilisel tasemel ei ole entsüklopeedia kui suure narratiivi surm kaugeltki veel käes, ehkki entsüklopeedilise stiili juurde kuulub sageli ka satiiriline toon.
Peale eriliste heliloojate ja tippinterpreetide osales sel mammutkontserdil peaesinejana maja ise.
Väike riiklik toetus mälestistele paneb omanikud raskesse olukorda, kuid tekitab siiski motivatsiooni ise vahendeid juurde leida ja suurendab vastutust.
Festivalikorraldajad on hakanud pöörama tähelepanu võrdõiguslikkusele ja on seetõttu häiritud, et peapreemia Golden Nica läks vaid ühes, minevikuteeneid hindavas kategoorias naisele.
Lavastuses „Inimesed, kohad ja asjad“ kujutatud sõltlased on inimesed, kes alguses on nagu karjatused ilma suuta, ja siis, kui leiavad suu, oksendavad maailma välja.
Sauvage, Stoddart ja Feringa on toonud teadusse ebaharilikku lähenemist, peale muu lükanud loomingus esiplaanile kunstilised jm tunnetustasandid.
Sporti harrastatakse järjest enam, kuid kolmandik Eesti inimestest ei liiguta ennast üldse, põhjustena tuuakse välja aja- ja huvipuudus.
Jorijn Neyrinck: „Kultuur kui protsess kätkeb endas juba iseenesest kaasamist ja väljajätmist. Ainus, mis me teha saame, on avatud keskkonna loomine.“
Kas pole just paradoksaalses sõnapaaris „südamlik silmakirjalikkus“ Ingomar Vihmari tõlgenduse võti, farsi seljatamise eeldus, ihuliku ja hingelise häbi ühtesulatamine?
Kuidas „Brunchertit“ nähtusena mõista ja milline on hommikusöögi ja muusika vahekord – milline on seal muusika roll.
Richard Bona ei püüagi olla ultramoodne ning midagi eriskummalist ja uut välja mõelda.
Üks laev võib teise kohta kanda miljardeid planktilisi organisme, järjest uued liigid satuvad uutele, oma päritolupiirkonnast kaugel asuvatele aladele.
Eva Lepiku ja Raul Veede „Pokemoni raske teekond üle Emajõe ehk Veel kord panoraamivabadusest“
Vaimset kultuuripärandit kaitseb kaasamine
Nobeli keemiaauhind anti julguse eest mõttemalle murda
Argitraagika VI. Poliitkorrektsus on surnud. Elagu poliitkorrektsus!
Tallinna Linnateatri „Inimesed, kohad ja asjad“
„Ars Electronica“ festival „Radikaalsed aatomid ja meie aja alkeemia“