Joonas Hellerma: „Televisioon meediumina on kummalisel vahealal. Ühtpidi oodatakse televisioonilt, et ta teostaks (kultuuri)kriitikat, (kultuuri)ajakirjandust, teiselt poolt on ta ise ka (kultuuri)kriitika objekt.“
Kodumaiste seriaalide stsenaristidele on tuttavad nii hullumeelsed tähtajad kui ka kohustus tõsta kanali reitingut.
Kuidas tutvustada kunsti Eesti televisioonis?
Kui turg on globaalne, siis on ka nišiauditooriumid ja väikesed maitseerisused piisavalt suured ja olulised, et nende rahuldamine eesmärgiks seada.
„Aegumatute armastuslugude“ sarja valik levitab ja süvendab arusaama, et maailmas on ainult üks oluline keel ja et oluline on ainult selles keeles kirjutatud kirjandus.
Kumu on astunud kõrgliigasse: fotorealismi näitus on samaväärne 1990ndatel Tallinna lauluväljakul antud Rolling Stonesi või Tina Turneri kontserdiga.
„Öös on asju“ lavastaja Ivar Põllu on olnud lausa erakordselt autoritruu: laval näidatav ja räägitav põhineb peaaegu täielikult Mati Undi tekstil.
Kunstniku teoste hüperpluralistlik sisu räägib samaaegselt kõigest ning oma korratus segaduses eimillestki.
Aafrika muusika permanentsest kultuurieksiilist välja
Ugala lavastuses „Krimka!“ on esiplaanil see, mis annab kõik mahlad ja kordumatuse – näitlejate nüansirikas mäng.
„Kirjandusministeeriumi“ naiste rubriik oli kummaliselt vormistatud, kuid selle kadumisest on ometi kahju.
Kaua oodatud, aga ka kardetud eluheidikute nurgataguse muundumine ihaldusväärseks elukeskkonnaks on hakanud teoks saama.
Tallinna ülikooli arengu võti seisneb interdistsiplinaarsete uurimisülesannete lahendamises ja võimekuses neid kõrgel akadeemilisel tasemel menetleda.
Ivar Põllu on leidnud tekstile, mis veerandsaja aasta eest meie kirjanduskriitikud nõutuks ehmatas, meelipaeluva lavavormi.
Teleseriaalid kujundavad järjest enam võrdõiguslikkuse kultuuri ja arusaama poliitikast.
Andrea Pető kommenteerib Ungari liikumist suletuse poole Euroopa poliitilises kontekstis.
Sten-Johan Lill: „Film on võtte ajal tehtud otsuste kogum.“
Tehke muusikat ja saagu teid palju
Rohkem süvenemist, rohkem kõike!
Naised ei soovita enam
Iga vägeva naise selja taga on veel üks naine
Ülikooli arengu võti
Kolonialism meis enestes
Lutsukivilapsed ehk Looduslähedase kasvamise kaitseks
Näitus „Fotorealism. 50 aastat hüperrealistlikku maali“
Vanemuise „Lucia di Lammermoor“