Jüri Reinvere problemaatiline ooper
„Eliitkontsert”: Kadri-Ann Sumera (klaver) 25. XI Estonia kontserdisaalis.
EKA galerii esimene näitus demonstreeris, et mugavuspagulus võib olla taunitav.
Ettekanne Eesti kunstiakadeemia arhitektuuriteaduskonna doktoriõppe konverentsil.
Jonathan Hobin: „Füüsilisel objektil on pikem eluiga kui protestiaktsiooni või boikoteerimise mälupildil.”
Kuidas luua pidevalt vahetuvas trupis töökeskkond, mis sünnitab lavamaagia?
Kunstiakadeemia juubeli tähistamine ei ole dialoogis mitte ainult mineviku, vaid ka oleviku ja tulevikuga.
Lõppes Tallinna Tehnikakõrgkooli peahoone sisearhitektuuri võistlus.
Jan Erik Holst: „Peaksime Skandinaavias paremini mõistma Baltimaade erinevusi.”
Kertu Moppeli lavastuses „Liha luudel” ei jäljenda teater elu, vaid püüab kirikliku sakramendi kombel sellesse otsesel moel sekkuda, seda transformeerida.
Teadusharu, mis aitab mõtestada inimeste ja loomade vahelisi suhteid
Sergei Loznitsa: „Mina olen koos Bruegeli ja Nietzschega.”
Toomas Eduri seekordne lavastus pole küll selline saavutus, nagu oli „Bajadeeri” imekaunis romantiline variant, aga siiski kena haridusprojekt – rahvusliku balletiteatri repertuaaris lihtsalt peab see ballett olema.
Leea ja Klaus Klemola hull ja hell lugu maaelu tulevikust Soome Rahvusteatris.
Barcelona „Superkvartalite” liikuvuskavaga kasvab ühistranspordi, kergliikluse ja jalakäijate osakaal.