Toomas Paul: „Rahvasterändamine pole uus fenomen, vaid elusolendite endastmõistetav ümberpaiknemine. Kui Euroopas sündis inimesi liiga palju, valgus suur hulk iirlasi ja teisi Põhja-Ameerikasse.“
Varjendite ehitamise asemel oleme otsustanud panustada keskmaa õhutõrjesse.
Tagasivaade Euroopa pagulaskriisidele
Lavastaja Gerda Kordemets on avanud Iris Murdochi teose lavaletoomisega ukse, mida loodetavasti ei suleta niipea.
Arhitektuuri kureerimisse on jõudnud kogemuslik pööre.
Anna Mari Liivrand: „Isiklik, vahetu kogemus objektide ja materjalidega on kadumas. See on üks põhjusi, miks tegelen materjaliga sügavuti.“
Jaak Aaviksoo: „Oleme võtnud eesmärgiks, et akadeemiliste töötajate palk peab kasvama kaks korda kiiremini kui Eesti keskmine.“
Patarei merekindlus arvati 14 Euroopa kõige ohustatuma mälestise hulka.
Jaan Malin: „Piin on lugeda raamatut, mis ühtegi küsimust ei kergita.“
Naised sõdisid „Roosiromaanis“ oma hea nime eest.
Kirjapandud sõna ei eksita miski, isegi mitte helikujundus, milleks on aeg-ajalt õhku paiskuv raadiomüra, inimliku kommunikatsioonivõimetuse tühjus.
Tarmo Tagametsa lavastuses „Sina maga, mina pesen nõud“ segunevad reaalsed ja väljamõeldud mälestused, praegune maailm põrkub endise või kaduvaga.
Ants Laikmaa näitus Kumus on oma ja võõra teema lühikonspekt.
Katariina Undi lavastuses ei jäeta vaatajale ühtki õlekõrt, üksteise ribadeks rebinud tegelased kaovad keldrisaali hämarusse sama õnnetult, kui sinna ilmusid.