Kui aktsepteerime maailma lisakihti, mõistame paremini nii mineviku inimesi kui ka maailma.
Leiutise vastuvõtt või selle tagasilükkamine sõltub samavõrra nii oludest ja juhtide kujutlusvõimest kui ka tehnoloogiast endast.
Liitreaalsuse programmide abil saab erilise tehnilise ettevalmistuseta teha loomingulisi projekte, aga see on avanud tark- ja riistvara arendajatele tee uute praktiliste vahendite loomiseks.
Virtuaalreaalsuse teine tulemine õnnestus, aga see pole ikka päris see.
Aju ei vahenda pärismaailma, vaid loob selle sisendi eelnevate teadmiste põhjal.
Liitreaalsustehnoloogia laiendab infosfääri meeleliselt tajutavat osa ja põimib selle tihedamalt reaalsusega. Selle tulemusel muutuvad senisest pakilisemaks mitmed virtuaalsete nähtustega seotud küsimused.
Kristlikud traditsioonid ja vanaemade ümisetud kirikulaulud on meile sisse kodeerinud harjumuse külastada koorikontserte eriti jõulupühade ajal.
„Kalamaja juhtumis“ mängib kunstnik taas vaataja kogemusel põhineval ootusehorisondil, loob ja ka tühistab müstifikatsiooni.
Rémi Chayé: „Mu film on küll autorifilm, aga autoriks on kollektiiv.“
ehk Sajandi ühendaja Ülo Stööri mälestused
Tänavuse tehnoloogiakonverentsi „Slush“ kõrvalteema oli muusika, kuid haridusvaldkonna vestlused mõjusid värskendavamalt.
Metsapoliitika kujundamisel tuleb arvestada teadlaste ja looduskaitsjate, aga ka väikemetsaomanikega, vastastikusest sõimlemisest ja sildistamisest ei ole abi.
Tehnoloogiline progress astub pikkade sammudega, kuid kuhu need välja viivad, pole päris selge.
„Vabadusest ja vabandustest“ tähistab teostuslikele probleemidele vaatamata Cabaret Rhizome’i liikumist tõsisema ja ambitsioonikama ainese suunas.
Vabaduse kaitsjate dilemma on, et ühelt poolt peaks tehnoloogilist progressi soodustama, teisalt aga tähendab aina suuremate andmemahtude masinatele töötlemiseks usaldamine vabaduste kiiret vähenemist.
Pime viha ja lõputu kadedus usutakse olevat kõigi kriitikute pärispatt, kutsehaigus ja peamine motiveerija.
Moodsa klassiku loomingus on viimase kolme aastakümnega kahanenud irooniadistants ning kasvanud skepsis nüüdisaegse tehnokultuuri adekvaatse keelelise tähistamise osas.
ERSO katsetas Eesti idufirma ScoreMusic digitaalse noodimaterjali tarkvara, mida arendab ERSO viiuldaja Kristjan Nõlvak.
Paar märkust Tõnu Luige legendi kohta
„Ema, nad teotavad su poja kuninglikku pead!“
Pind, palk ja purk
Riho Paramonov, „Tulevik kutsumata külalistega“
Nootide digisammud
Kaarel Tarand, „Liberalismi lootuskiired“
Karel Koplimetsa näitus „Juhtum nr 12. Kalamaja“
Cabaret Rhizome’i „Vabadusest ja vabandustest“
Inimliku teaduskommunikatsiooni võimalikkusest
Kas teadustöö resümee keeleline vorm peab olema isetekkeline?
Post-sõnastik XXXV – igavus