Kaspar Jancis: „Nukufilmid levivad üle maailma ja nende publikum on kokku väga suur. Saan palju rahvusvahelist tagasisidet.“
Kuigi läbi pori see ei paista, on seadusandjal hea võimalus võimuhaaramiseks.
Barbie, Oppenheimeri ja Ethan Hunti kõrval üritavad väiksemad vennad otsida filmiloomes abi vaimude maailmast.
Norman Orro: „Uute avastuste eeltingimuseks on uudishimu ja ebakindlus.“
Eesmärk oli kultiveerida noortes disainerites arusaama, et nad peavad enne mõtlema ja siis tegema, uuritavasse teemasse põhjalikult süvenema, neil peab olema oma arvamus.
Viimase 30 aasta jooksul on idasakslusele kehtestatud halastamatu ühiskondlik karantiin. Pikemas plaanis näikse oodatavat, et aeg teeks oma töö ja kustutaks mälestuse DDRist.
Just Austria-Ungari impeeriumi maadest võrsunud juristid leiutasid teooria riigi juriidilisest surematusest teatud asjaolude esinemise korral.
Igal ajastul on ka naised muusikat kirjutanud, kuid me ei tunne neid ega nende loomingut. See, et oleme harjunud meestest koosneva kaanoniga, ei tähenda, et see oleks ainus ja õige.
Viljandi orelifestivali üks eesmärke on avastada ja publiku ette tuua mitmesuguseid orelit sisaldavaid muusikalisi kollektiive.
COVID-19 kriis ning selle ajal kehtestatud ajutised piirangud, kitsendused ja katkestused ei ole loonud Eesti teatrimaastikul püsivat märkimisväärset muutust.
USA lavavõitluse koreograaf ja lavastaja Daniel (Ian) Rose: „Lavavõitluses on mu lemmikrelv nuga, aga argielus pole ma õnneks noavõitluses osalenud. Sellises olukorras on targem minema joosta.“
Sōseki Natsume romaani „Mina olen kass“ sarmika jutustaja tähelepanekud inimeste loomuse ja moodsa aja mõju kohta on jätkuvalt päevakohased.
Novellikogu „Ainsuse esimene isik“ autor on otsustanud lugeja kannatlikkuse kordustega proovile panna.
Nõukogude ajal kavandati Tallinna küll suured magistraalid, kuid autostumine algas alles 1990. aastatel, kui mineviku planeerimispärandist oli püsima jäänud vaid autokultus.
Linnapildis levinud konteinerhaljastus on enesepettus, loodusele laenuks antud ruum, mis näitab, et linnas käsitleme asfalti endiselt jäävana, aga taimi ajutisena.
XIX sajandil pakkus uurimisainest kogu taimemaailm ja selle kujunemislugu, seetõttu korraldati ekspeditsioone ja vahetati botaanikaaedade vahel taimi.
Disain on sotsiaalne praktika, mis ei peaks tähistama pelgalt „tehtud asju“, vaid potentsiaali „asju teha“.
10. I 1938 – 3. VIII 2023
Päinurme koolimajas avati mastaapne pannoo, taastati kineetiline installatsioon „Kingdom of Heaven“ ja tegutseb Päinurme SPA. Kõige selle taga seisab Madis Mikkor.