Ka teine tandem Tommy & Laurentsius ehk siis koostöö Toomas Tõnissooga on samamoodi läbi nagu ühistegevus Anna Daniela Saalistega. Alles on jäänud üksainus väike pisar ehk roos mustas raamis. On see varjatud lein või lihtsalt möödunud aegade meenutus. Võib öelda, et tema teosed seeriast „Saku tapeedid” (1996) on võtnud uue vormi. Need maalid ei ole lillelõhnalised, õis tuleb sealt ise leida.
Laurentsius on oma idedentiteedi järjekindel otsija, mis on tema kaubamärk ja pluss, millega ta publikult ligi tõmbab. Mõni aasta tagasi asendas kunstnik roosikujundi president Ilvese näoga. Kas see oli pööre? Laurentsiuse tööde puhul kehtib Juri Lotmanist lähtuv arusaam kunstilise teksti struktuurist ning mitmeplaanilisusest, mis on strateegiliselt omamoodi kodeeritud. Pisidetailidest on tekitatud killustatud tervik. Näituse pealkiri „F(r)ame” kergitab küsimuse, kas kunstnik otsib raami või kuulsust? See väljapanek on üles ehitatud täiusliku kompositsioonina, just nagu sürrealistlikul pulmapeol: torti ei jätku, kuigi seda on liiga palju. Üleküllastatud baroklik dekadents on Laurentsiusele olnud tükk aega omane. Eesti Kunstimuuseumi maaliosakond on siiani hädas Tommy & Laurentsiuse assamblaažide säilitamisega. Loodetavasti peavad massiivsetesse raamidesse kammitsetud lilled Laurentsiuse töödes kauem vastu. Laurentsisuse tööd on teostatud segatehnikas: pole materjale, mida ta poleks kasutanud. Nõnda jätkub tulevastele restauraatoritele pidevalt tööd.
Laurentsiuse teosed on alati olnud ka heroilised – need on suunatud minevikku. Nendes on lausa müstilist religioossust. Üks asi on tema tööde kaubanduslikkus, teine emotsionaalne katarsis; olen kindel, et igaüks neid teoseid oma magamistuppa üles ei riputa. Loota jääb vaid kunstikollektsionääridele, kelle salakambreid need taiesed hakkavad kaunistama.
Prantsuse sotsioloogi Pierre Bourdieu’ maitsehierarhia mudeleid on kritiseeritud liigse eliidikesksuse tõttu. Ta on loonud metodoloogilise raamistiku sellistele mõistetele nagu kultuur, sümboolne kapital ning sümboolne vägivald. Ka Laurentsius töötab samas raamistikus.