Noorte huvitegevuse toetussüsteemi kontseptsioon toob järgmisel sügisel valdkonda 6 miljonit eurot lisaraha. 2018. aastast lisandub terveks aastaks 15 miljonit eurot.
UNICEFi ettekandes võrreldakse laste heaolu 41 Euroopa Liidu ja OECD riigis, Eesti asub selles pingereas 8. kohal, olles muuhulgas esimene Ida-Euroopa riik.
Katrin Koov: „Tuleb õpetada, et ruum ühendab füüsikat, ajalugu, kirjandust, muusikat – kõik need valdkonnad ongi elus seotud.“
Kõikvõimalikele kitsendustele ja raamõppekavadele vaatamata on hea kunstihariduse võti ikka ja ainult õpetaja.
Tõnu Kaljuste kõneleb huvihariduse nurga alt Eesti Filharmoonia Kammerkoorist, samuti algavatest Pärdi päevadest.
Ehkki lastekirjanduses ei saa uuenduslikkus olla eesmärk omaette, seavad autorid pidevalt küsimärgi alla konventsioone.
Teostes, mis avavad minevikku lapse kaudu, on oluline küsimus, kui kahjustav on brutaalse aja mõju lapse psühholoogiale ning kuidas tullakse traumaga toime.
Ivar Põllu: „„Draamast“ peab saama teatrite, mitte lavastuste festival, nii et teatrid mängivad Tartus senisest kauem ja rohkem lavastusi ning festivali ajal on igal teatril ka oma saal.“
„Vanapagana“ lavastus oma kõikide komponentidega on huvitav, või oleks täpsem öelda, seda oli huvitav vaadata, kaasa mõelda, huvitav mõttes sellega vaielda.
Naturalistlikust filosoofiast ja tehisintellektist
Pulmakombestiku eesmärk on abiellujate toetamine, neile edu ja õnne kindlustamine.
Lea Tooming: „Algaja tõlkija tavalisi vigu aitab vältida emakeeleoskuse teadlik arendamine.“
Filosoofiaprofessor Huw Price: „Kui arvate, et põhjuslikkus on midagi sellist, mille jumal lisas maailma enne meie saabumist, siis olete eksinud.“
Kumu projektiga „Muuseum kui tööriistakast“ otsitakse vastust küsimusele, mis teeb nüüdiskunstimuuseumi noorele publikule huvitavaks.
Londoni Püha Martini kolledžis on Pihlak õppinud pingutama nii, et veri ninast väljas, aga ka ennast usaldama.
Piero Messina: „Peab olema piisav vahemaa, et näidata filmis ettekujutatud maailma. Liiga lähedal olles hakkad asju kirjeldama liiga realistlikult.“
Ükski „Monomaffia“ lavastus ei pakkunud muhedat lõkkeõhtujuttu, vaid kõigis väljendus ohutunne.
Sander Tamm: „Pidin olema ühe koori kunstiline juht ja dirigent. Läksin kohale ja seda koori ei olnudki üldse olemas.“
Veronica Fossa: „Oluline on toiduelamus. Isegi üürikesel õhtusöögil võib olla pikaajaline mõju.“
Autoritaarsusse kalduv liberalism ja fašismi poole kreenis demokraatia
Pragmatismist „eksistentsialismi“
Eesti teatri paremik ja mõned põrsad kotis
Eesti pulmad
Mängufilm „Kuningas Kristiina“
Monolavastuste festival „Monomaffia“
Jüri Kolgi argitraagika III. Mida te loete, mu prints?
Margus Oti Hiina pärimus II. Mozi üleüldine armastus