Erik Alalooga lavastuse „Obsession“ pinge tuleneb objekti ja seda ümbritseva keskkonna suhtest.
Nii mõnegi töö nõrk külg oli vaataja ja teose vahelise silla puudumine.
EMTA kompositsiooniosakonna lõpetanud heliloojad ja nende lõputööd
Eesti kultuuriloos on vähe isikuid, kes pakuvad võrdlemiseks nii soodsat ainest.
Mõtteid võrdsusest ja erinevusest
30 aastat Sodankylä filmifestivali „Midnight Sun“ ehk „Kesköine päike“
Ühe raudtee planeerimise argipäev. Rail Balticu näide.
Kas naiste potentsiaali realiseerimine saab tähendada vaid sünnitamist, kuna see on nende ainus erivõime?
Kommentaare Marie Underi ja Artur Adsoni päeviku juurde
Jan Gehli „Linnad inimestele“ – lihtne aru saada, raske selgeks teha
Rakvere teatri suvelavastuses „Maailma parim küla“ rahmeldatakse justkui ägedalt, aga tervik jääb hõredaks, misanstseenid igavalt staatiliseks.
Potentsiaalne klassika teeb õnnelikuks, aga piisab meisterlikust virvendusestki.
Kristjan Kõrveri kammerooper „Raud-Ants“ Tallinnas
Kristel Saani teostes on füüsiline keha kui manifestatsioon, digitaalne tehnoloogia kui avatar ja tants kui tõusumärk.