$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Risto Joost seadis oma esimesel peadirigendihooajal Württembergi Kammerorkestri juures fookuse Baltimaade nüüdismuusikale.

Arvo Pärdi juubeliaastal on avanenud tavapäratu võimalus kuulata korduvalt ka neid teoseid, mis muul ajal kontserdikavadesse nii sageli ei jõua.

ERSO alustas 99. hooaega suurepärase kontserdiga, kus peadirigent Olari Elts osutas ka kultuuritöötajate ebapiisavale palgale.

Arvo Pärdi juubeliaasta tähistamine kulmineerus kodumaal XV Pärdi päevadega, mille kava koosnes peaaegu ainult Pärdi loomingust ning ajaline haare oli avar.

Pärnus kõlasid esiettekandes Elis Halliku ja Alisson Kruusmaa uudisteos ning Erkki-Sven Tüüri oboekontserdi Eesti esiettekanne Kalev Kuljuse soleerimisel.

ERSO hooaja lõppkontsert andis võimaluse mõtiskleda elu kaduvuse ja ajatu olemuse üle ning pärast kuuldut kergema südame ja selgema pilguga vihmasesse kevadöhe astuda.

Estonia ja Vanemuise kollektiivid on Eestis ainsad, kes võivad vokaalsümfoonilisi suurvorme esitada oma jõududega, ilma et tuleks appi kutsuda näiteks segakoor Latvija.
Tumult Ensemble’it iseloomustas esimestest nootidest mahukas ja pehme kõla ning erksus eripäraste harmooniate esitamisel, publik haarati hõrgule muusikarännule läbi XX sajandi.

Theodor Singi soleerimisel kõlas Eestis esimest korda Henri Dutilleux’ tšellokontsert „Terve kauge maailm …“.

Ilmunud on kolmas album viieosalisest plaadisarjast „Mart Saar – maailmanimega rabalaulik“, millel kõlab värvikas ja stiililt vaheldusrikas valik laule.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.