$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal


Kindlasti olid need operatsioonid „Monoliit Estonia“ tegijatele endile põnevad ja panid nad proovile, riskiti ja löödi ennast letti, aga kõik kokku on kuidagi siidikinnastes tehtud.

Lavastus „Millest on tehtud väikesed tüdrukud“ on aeglane, kummaliselt aeglane, mis annab võimaluse ruumil väikeste sammude haaval avaneda, muutuda üha suuremaks ja suuremaks.

„Schema“ ei lõhu kehtivat süsteemi, see oli juba varem katki, Karl Saksa lavastus lihtsalt illustreerib katkist teatrirahastamise mudelit.

Põnev tervik moodustub Mart Kangro raamatus „Põhineb tõestisündinud lool. Päriselt-päriselt“ just dialoogidest, mis loodud lavastustele, ja ka sellest, mida keegi Kangro kohta ütleb.

„Roti rumbas“ midagi ehmatavat esile ei tooda, kedagi piinliku olukorda ei panda. Kogu mäng jääb armsaks hullamiseks.

Kunstnik-sepp Urmas Lüüs lõi haamriga teatri peale ning välja tuli lavastus „Tädi Õie 65. sünnipäev“, mis on tema enda sõnul klassikaline teater, vaid installatiivsuselt veidi tihedam.

Tantsija, koreograaf ja lavastaja Mart Kangro: „Kõige suhtelisus on minu ideoloogia. Aga see ei tähenda, et kõik on ükstaskõik. Igal asjal on tähendus ja igal teol tagajärg.“
„Première’i“ korraldaja Sõltumatu Tantsu Lava peaks mugavalt diivanilt püsti tõusma ja hakkama võtma tantsulavastusi kui normaalset teatrit, mida vaatajad tahavad pidevalt vaadata.

Lavastuses „Fun Fact“ on näitlejad seadistanud end vagunisaatjateks, aga see, milline reis tuleb, sõltub vaatajast ja laudkonnast.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.