$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
Esimesed reformid ei peaks olema suunatud mitte eelarve tulude kasvatamisele, vaid maksusüsteemi mõju parandamisele majanduses.

Kui parteid on sunnitud käima suurrahastajate ustele koputamas, siis mõjutab see ka parteide poliitikat.

Ohuaegade suuri kaitsekulusid on lääneriigid peamiselt rahastanud tõstes elanikkonna rikkamate kihtide maksukoormust. Makse saab võtta sealt, kus raha on.

Rein Taagepera: „Millal varem on üks majanduslik võim 70 aastat vihmavarju teise kohal hoidnud ilma teda poliitiliselt allutamata? Kunagi pidi see imetegu lõppema.“

Meie maksusüsteem on ammu ajale jalgu jäänud. Eesti ei ole enam teistele riikidele majandusedu eeskuju. Eduka Sloveenia kõrvale on tõusmas Leedu, Tšehhi ja Poola.

Tulude progressiivne maksustamine võimaldab koguda piisavalt maksutulu ning ühtlasi piirata varanduslikku ebavõrdsust.

Maksuastmete küsimuses on Reformierakond ja Isamaa aastakümneid omaenda loodud dogma kammitsais.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.