Eestisse „Kuldsele maskile“ tulev Konstantin Raikin: „Kunstialgega teater ei sure välja, vaid saab uue tähenduse ja keskendub valitud publikule, muutub elitaarsemaks.“
Teatrifestival „Kuldne mask“ Eestis 8. – 18. X Tallinnas ja Sillamäel.
„Inimene restoranist“ (Satirikon). Esimene „Kuldse maski“ lavastus, mis seekord Tallinna festivalil välja müüdi, oli Moskva Satirikoni „Inimene restoranist“. Jutustuse autor Ivan Šmeljov ja dramatiseerija-lavastaja Jegor Peregudov pole selle publikutormi tekitajad, küll aga peaosaline Konstantin Raikin.
Raikinil on Moskvas oma…
Tallinna „Kuldse maski“ puhul on alati olnud heas tasakaalus traditsioon ja novaatorlus, lai joon ja intiimsus.
Venemaa teatri paremikku tutvustav festival „Kuldne mask“ 12. – 20. X Tallinnas.
Igal sügisel, nüüd juba üheteistkümnendat aastat järjest, näeme Eesti lavadel Venemaa parimaid lavastusi. Selle ajaga on jõudnud kujuneda festivalile oma publik ja ootushorisont. Tallinna „Kuldse maski“ puhul on alati olnud heas tasakaalus traditsioon ja novaatorlus, lai joon ja intiimsus. Eesti venekeelne vaataja otsib kokkusaamist…
Teatrikriitik Marina Davõdova: „Terve ühiskond on selline, kus mäletatakse minevikku, elatakse tänapäevas ja mõeldakse tulevikule. Vene ühiskond mäletab minevikku, elab minevikus ja mõtleb minevikust.“
Teatrifestival „Kuldne mask” 10. – 17. X Tallinnas, Tartus ja Sillamäel.
Moskva Puškini teatri „Hea inimene Sezuanist” (lavastaja Juri Butussov) on kiita saanud tänu peaosalisele Aleksandra Ursuljakile, kes sai selle rolli eest parima naisnäitleja Kuldse Maski. Kuidas suhtub tunnustusse näitlejanna? Vastus on naljatlevalt asjalik, et koos kiitusega palka juurde ei saa, aga õhinat küll! „Ikka on ergastav, kui saad kiita, et sul on toredad lapsed, koer või mees, kui sind kiidavad…
Millise strateegia valib kunstnik praegusel Venemaal?
Moskva teatrifestivalil „Kuldne mask” („Zolotaja maska”) ning selle raames korraldataval „Vene juhtumil” („Russian Case”) antakse väliskriitikutele ja -produtsentidele väärt võimalus näha Venemaa teatri paremaid lavastusi. Teater on elus ja seal räägitakse olulistest asjadest, ent veel olulisem on saada aru, mida mõtleb Moskva intelligents ja kuidas suhtub praegusesse poliitilisse olukorda. Nii eravestlustes kui ka avalikus vestlusringis ilmutasid teatriinimesed oma nördimust. Juba on tunnustatud vene lavastajatele öeldud…
Kui keegi peaks korraldama kõneka vaikimise võistluse, siis Eesti laval võidaks selle naisnäitlejate kategoorias Kaie Mihkelson.
Eesti Draamateatri „Vennas”, autor Tõnu Õnnepalu, lavastaja Aleksander Eelmaa, kunstnik Liisi Eelmaa, helikujundaja Lauri-Dag Tüür, valguskunstnik Priidu Adlas, video autorid Liisi Eelmaa ja Tauno Makke, video animaator Urmas Jõemees. Mängivad Kaie Mihkelson, Indrek Sammul ja Pääru Oja. Esietendus 9. II Eesti Draamateatri väikeses saalis.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.