$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Tegutseda džässmuusikuna New Yorgis, seal mitte ainult võimalusi otsides, vaid need leidnuna end maailma džässipealinnas ka teostades – see väärib Holger Marjamaa puhul kiitust ja tunnustust.


„Kuu atlase“ helikeelt iseloomustab heakõlalisus, mida vürtsitavad impressionistlikud dissonantsikübemed.

Nõnda „Jazzkaar“ igal aastal targalt toimetabki: ka muusikasõprade laiem ring on aru saanud, et festivali kaubamärk on kaljukindel ja selle soovitusi tasub kuulda võtta.

Tallinna Kammerorkestri 30. aastapäeva alustava kontserdi kulminatsioon nii teose kui ka esituse mõjuvuse poolest oli Arnold Schönbergi „Kirgastunud öö“.

Kaunil, intiimsel ja ihuligi pugeval kontserdil kõlasid Mari Jürjensi tuntumad, kümmekond aastat tagasi Mari Pokineni nime all salvestatud laulud ja valik viimase albumi lugusid.
Tallinna a cappella festival polnud traditsiooniline koorifestival, vaid kaldu ansambliesteetika poole.
Riia festival väärib kindlasti ka Eesti kuulajatelt enam tähelepanu. Läti on lähedal ning sealse tasemel džässieluga tasub lähemalt tutvuda.
Reisi- ja karantiinipiirangute sunnil andsid „Jazzkaarel“ tooni põhjamaised muusikud, kuid nende seas oli mitu esinejat nüüdisdžässi esimesest ešelonist.

Kui mõelda Kadri Voorandi artistimina arengule viimase kümnekonna aasta jooksul, siis on olnud tegemist justkui idamaiselt kireva lehviku avanemisega.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.