Flo Kasearu ja Sara Bédard-Goulet’ taskuraamatu eesmärk on nihestada arusaama reisikirjadest ning hõlmata ka need hetked, mil kujutlusvõimega on liiale mindud.
Mari-Leen Kiipli, Kulla Laasi, Aap Tepperi, Mari Volensi ja Kristina Õlleki näitus „Inimene saab pöörata ennast ringis, pöörates end nii, kuhu ise tahab” („Man can turn in a circle and in doing so turn towards any point at will”) 14. I EKA Raja galeriis.
Merike Estnaga vestleb Annika Toots.
Londonis elava ja töötava Merike Estna näitus „Suur maal ja väike maal” on Temnikova ja Kasela galeriis nii Müürivahe tn 22 kui ka Lastekodu tn 1 avatud 19. maini. Noor kunstnik Merike Estna on meie kunstisõpradele tuttav eelkõige suuremõõtmeliste lavastuslike fotorealistlike maalidega, millel sageli on erootiline või ka sürrealistlik sisu. Selle näituse pressitekstis seisab, et „Londoni Goldsmithsi kolledžisse õppima asumisest peale on kunstnik sihikindlalt liikunud maali…
Inimese teekond noorte maalikunstnike töödes
Elis Saarevälja näitus „Pimedad ajad” Hobusepeas 28. III – 9. IV, Marta Stratskase ja Kristi Kongi näitus „Taevas” („Heaven”) Vaalas kuni 28. IV, Saskia Järve näitus „Tervisevetel” Draakoni galeriis kuni 21. IV.
Eesti noor maalikunst pakub samasugust mitmekesisust nagu kevadine ilm: lumest sillerdava päikseni. Maalidelt võib leida nii süngust kui kirkust, mälestusi ja nende analüüsi, küsimusi ja vastuseid kui ka ekstaasi ning surmajärgse elu visualiseerimist. Siduv teema…
Jüri J. Dubovi isikunäitus „Viimane aeg. Graafika ja foto” Vabaduse galeriis 26. I – 7. II .
Jüri J. Dubov on graafikaga tegelnud juba aastakümneid, fotograafiaga põhjalikumalt 2003. aastast – mõlemad meediumid on tema jaoks eri põhjustel väga olulised.
Väljapaneku graafika osa koosnes geomeetrilistest algetest moodustatud kompositsioonidest, mis pärinesid nii 1980. aastatest kui ka praegusest ajast. See näituseosa oli Dubovi sõnul talle endale emotsionaalsem ja isiklikum. Väljapaneku teise osa moodustasid rohkem kui…
Kõige harjumuspärasemas tähenduses peetakse dokumentalistikat maailma objektiivseks kujutamiseks, mis vastandub fiktiivsusele, moonutamisele ja lavastusele. Kuid ka Peeter Linnap on kirjutanud, et kunsti ja dokumentalistikat ei saa enam vastanditena käsitleda ning dokumentaalfotot tuleks hoopis võtta lavastuse ühe võimalusena.1 Baltimaade ühismälu käsitleva näituse kuraatorit Vytautas Michelkevičiust on huvitanud just dokumentaalžanri piirid ning nende ähmastumine. Leedu kuraator tutvus kahe aasta jooksul 1970. ja 1980. aastatel sündinud Baltimaade noorte fotokunstnikega, kelle tööd puudutasid dokumenteerimis-,…
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.