Edaspidi tuli olla hämarates ruumides. Mõneks tunniks avati Nataša Reesi videokunstinäitus „The Allegory of the Cave” („Koopa allegooria”), kusnimekirja järgi pidi osalema tosinkond võõramaise nimega kunstnikku, kuigi teoseid tundus olevat vähem. Platonile viitav pealkiri sisaldas lausa liigutavat naasmist 40 aasta taha, kui paljalt videokaamera oma käega ühendamine telekaga oli juba revolutsioon ning sama radikaalne oli näidata ekraanil muud kui riiklikku TV-programmi, eriti enneolematu oli selle kupatuse esitamine pühas valgete seintega näitusesaalis. Ühel pisikesel ekraanil kaltsude ja kastide vahel võis näha ümberriietuvat naist (millegipärast meenus Martha Rosler). Teised videod olid veel eksistentsiaalabsurdsemad. Samas saalis astusid üles ka britid Linda Persson ja Laura Kvelstein: üks kraapis ja lõhkus õhupalle ning teine tantsis. Eriti tants, selline korralik plastika tuletas meelde Black Mountaini kolledžit, John Cage’i ja Merce Cunnighami. See oli peaaegu et ajaloo rekonstruktsioon. Tarmo Kivimaa, õllekõhukesega mees parimates aastates, pani peale Johnny Cashi surmaeelsed laulud, ronis paari valge aluse otsa ja alustas erootilisi liigutusi. See ei kestnud piisavalt kaua, et keegi oleks võinud vaimustuda sellest jälkusest. Kuigi, see polnud kaugel klassikute Gilberti ja George’i solvavalt maitselagedatest etendustest neli kümnendit tagasi.
Sakslane Kilian Ochs mõtles rahulolevat publikut irriteerida. Tema installatsioon, raudsõrestikust kera, hakkas piiksuma ja vilkuma, kui vajutati nuppudele selle sees. Ochs püüdis, oma sõnade järgi masinat teenides, selle sajakilose keraga rahva, eriti naiste sekka kihutada. Kuid võitis raudne rüütellikkus: Polymeri blond meesiludus Tanel Saar tormas publikut oma kehaga kaitsma. Raudpall peatus ja Ochs istus veel kaua kurvalt oma keras, masendunud läbikukkumisest. Suuremas mustas saalis oli väljas Sandra Jõgeva kureeritud oksjoninäitus, nii praegune kui ka tulevane klassika: Raul Meel, Malle Leis, Andrus Joonas jt. Viimaseks kunstiaktiks jäi Mari Prekupi, Meeland Sepa ja Taave Tuutma ning kuue kauni palja ülakehaga mehe (ka allakirjutanu) ühine etendus, kus Prekupi röökis karmi naishäälega, jaburates rõivastes Sepp ja Tuutma tagusid trumme ning mehed nühkisid oma peeniseid. Kaua. Selline totrus võib isegi klassikaks saada.