Kilplased on ju iseenesest täitsa armsad. Vaatad, kuidas nad tõemeeli arvavad, et on leidnud parima lahenduse, ja imestad, millise enesekindlusega nad jätkavad valitud teel ka siis, kui vähemalt kõigile pealtvaatajaile on juba ammu selge, et head nahka sellest kõigest ei saa.
No mis teha, kui keegi pole neile õpetanud vanasõna „seitse korda mõõda ja üks kord lõika“, mistõttu nad end järjekindlalt sisse müürivad. Rumalus lihtsalt on nii tugev kilp (just saksakeelsest…
Lubatagu alustada autotsitaadiga (visaku esimene kivi see, kes pole kunagi oma nime guugeldanud): „[A]eglust, pealtnäha tühjust naudin ma ka kunstis. Tugitoolisportlasena eelistan ma suusatamises viitstarti ühisstardile, olen ikka olnud andunud vormel 1 sarja vaataja ning viimased kaks nädalat aina pahandanud, et ETV alustab Tour de France’i ülekandeid, kui kolmandik distantsist juba läbitud“ (Sirp 24. VII 2015). Kaks aastat hiljem on hea meel tõdeda, et vähemalt Eurosport kannab tänavu Tour de France’i etapid…
Mõnikord ma ikka kahetsen, et ei mäleta oma lasteaiakasvatajaid. See tunne, et keegi sul heatahtlikult kogu aeg silma peal hoiab, või teadmine, et kui ema ka jääb järeletulemisega kolm minutit hiljaks, siis on keegi, kes istub julgustavalt su kõrvale veel enne, kui paanika- ja nutuhoog võimust võtavad (või ka lootus, et kui sa ikka kuidagi lõunauinakut teha ei taha ja igavlevalt lakke vahid, siis ei ähvarda sind vahelejäämise puhul enamat…
Hollywoodi teab igaüks, ShondaLandi vähemalt esiti ilmselt vähesemad. Ometigi on produtsent ja stsenarist Shonda Rhimes, kelle produktsioonifirmaks seesama ShondaLand, Ameerika ja seeläbi poole maailma teleekraanide kuninganna juba kümmekond aastat. Tema loodud seriaalid nagu „Grey anatoomia“ (2005), „Skandaal“ (2012) ja „Kuidas mõrvast puhtalt pääseda“ (2014), kus peategelaseks naine, ei läbi küll alati Bechdeli testi, millega mõõdetakse, kas naistegelased räägivad omavahel ka millestki muust peale meeste, aga kohe kindlasti pole naised seal…
Miks teha lavastus just Balti jaama ootepaviljonis, kui sinna ehitatakse oma püramiid, selmet pidada dialoogi ruumi enda arhitektuuriga?
Von Krahli teatri „Forbidden Colors“ („Keelatud värvused“), idee autorid ja teostajad Jana Solom ja Ivo Reinok, video- ja valguskunstnik Emer Värk, heliloojad Raul Keller ja Artjom Astrov, kunstnik Nele Sooväli. Mängib Ivo Reinok. Esietendus 12. VI Balti jaama endises ootepaviljonis.
Me oleme harjunud seisma järjekorras: kassas, turvakontrollis, vetsusabas . . . . Elu lõpu (teise…
„Varsti võib minu kohta ka öelda, et ma olen museaal, mitte muuseumitöötaja,“ itsitab ta mõnusalt. Ei, tegemist pole Larry Daleyga, Ben Stilleri kuulsaks mängitud öövalvuriga Ameerika loodusloomuuseumis. Kuigi, kes teab: triloogia „Öö muuseumis“ (režissöör Shawn Levy, 2006, 2009 ja 2014) on juba filmisõpradeni jõudnud ja kui mõelda Hollywoodis viimastel aastatel valitsevale ideevaesusele ning järjefilmide vorpimisele, siis võib täitsa vabalt juhtuda, et ka veel sündimata lapsed saavad kunagi Larry Daley ja…
Selle nädala uudiste põhjal võib kergesti jääda mulje, et kõige tagakiusatumad inimesed on Eestis lehelapsed. Nagu ikka, on lärmi ja pooltõdesid rohkem kui asi väärt.
Karoliina Vasli, kel ka endal lapsepõlvest lehemüügitöö kogemus (nagu paljudel meist – sai isegi 12aastasena Pärnu turul ja bussijaamas Postimeest müütatud), küsib: „Kas laps peaks kasvama õndsas maailmas, kus taskuraha tuleb emme-issi rahakotist?“ (Eesti Päevaleht 6. VI). Kuidas sa sellele ikka vastu vaidled, sest varane töökogemus kellelegi…
Muidugi mäletan ma 1988. aasta Calgary olümpiamänge ja kuidas Allar Levandi toona kahevõistluses pronksmedali võitis (ja loomulikult on sama eredalt meeles ka kahevõistluse meeskonna napp neljas koht 1994. aastal Lillehammeris). Sellest, et aasta eest oli Ameerika kaugel raudse eesriide taga üle elanud börsikrahhi, polnud mul aga õrna aimugi. Kuidas saigi minusugune pätakas teada, mis asi see börs või ka raudne eesriie on.
Arturo Di Modica loodud Wall Streeti ründava härja skulptuuri…
Gisèle Vienne: „Kui vaadata nüüdistantsu või -kunsti arengut, siis seal on pöörded märksa silmatorkavamad, aga teater on suures osas ikka samasugune, kui see oli XIX sajandil.“
20. internationales figuren.theater.festival erlangen nürnberg fürth schwabach 19. – 28. V. Festivalil osales 71 truppi 21 riigist.
Õnneks on käes aeg, mil ka eestlasena ei pea välisfestivalidel krabama väheseid kohti ilmakuulsate lavastajate etendustele, sest palju on kodukamaral juba nähtud (aitäh, „Baltoscandal“, „NuQ Treff“, „SAAL Buiennaal“ ja „Talveöö unenägu“). Erandiks pole ka neljas Baierimaa väikelinnas toimuv nukuteatrifestival, kus näidati muu hulgas Gisèle Vienne’i, Needcompany, Akhe, Philippe Quesne’i, Rabih Mroué ning Rimini Protokolli…
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.