$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Festivalil „Afekt“ olid sel aastal tähelepanu keskmes modernismi klassikud: põhjust andsid selleks Helmut Lachenmanni ja Arvo Pärdi 90. sünnipäev ning Luciano Berio ja Pierre Boulezi 100. sünniaastapäev.

Marcel Johannes Kitse ja Eesti Löökpillikvarteti hea tunnetusega üles ehitatud kava keskmes oli eesti heliloojate eri põlvkondade looming.
Huvitaval kombel pakkus aprill mitmeid sissevaateid klavessiinimängijate tegemistesse, sealhulgas klavessiinifestivalil, aga mitte ainult.

„Läbikukkumisest“ inspireeritud teosed toimivad publikumagnetina: rõõmus elevus saalis oli juba ette kindel ja kontsert mõjus 1. aprilli järellainetusena.

Ansambel U: vana aasta uue muusika kontsert oli ühtaegu nii tagasivaade nende tegevusele kui ka XX sajandi muusikale.

Kui mõnel puhul sobib mainida, et kõik teed viivad Rooma, siis seekord võib öelda, et mõnikord viivad teed ka Revalisse.

Kontsert viiuldaja Peter Spissky ja metsosopran Tuuri Dedega andis Floridantele võimaluse koosmusitseerimist edasi arendada võimsa meistri käe all.

„Ceciliana“ puhul tasub uljalt usaldada festivali kunstilise juhi Imbi Tarumi lennukust ja nõudlikkust ning läbimõeldud muusikavalikut.

Algul mikrotonaalsele muusikale keskendatud festivali „Sound Plasma“ vaade on veidi avardunud ning lähivaatluseks pakutakse mitmesuguseid kujunemisjärgus helikeelega mõtteringe.

Oktoobri kalendripäevadel helendavates saalides helikangaid kuulates leidis kinnitust loomeinimeste mõtteselgus ja meisterlik vormikäsitlus.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.