Nii Eesti rahvusringhäälingut kui erameediat võib pidada kultuurilembeseks. Aeg-ajalt kostvaid hüüdeid humanitaaride alahindamisest ja nende vähesest kõlapinnast ei saa võtta tõsiselt. Võtkem või see, millise järjepidevusega päevalehed ja elustiiliajakirjad näitlejaid, muusikuid, kirjanikke, kunstnikke intervjueerivad-afišeerivad. Sageli näeme ka n-ö kõrge kultuuri esindajaid elustiiliajakirjades ja teleintervjuudes etendamas subtiilseid väikekodanlikke performance’eid. Kultuur müüb. Ka pärast neid kärpeid, mis tehti eelmise kümnendi hakul erameedia kultuurikülgedel, ei saa Eestis rääkida kultuurimeedia…
Parimad olümpial osalejad on need, kes ei aja taga aplausi ega kasumit, vaid kes on saabunud mängudele vaatlejatena, mõtisklema, mis seal staadionil õigupoolest toimub.
Kes kõneleb, kui kõneleb spordikommentaator? On see lihtne inimene, kes on kohal ja üritab vaatajale-kuulajale edasi anda oma kohalolu ja tunnistatava sündmuse ainukordsust? Või on ta keegi, kes kehastub publiku kollektiivse teadvuse eestkõnelejaks, et võimaldada nt rahvusmeeskonna matši ülenemist pelgast spordisündmusest kollektiivse identiteedi…
Käisin 11. V Harju maakohtus ülekuulamisel, seekord Kaur Kenderi õudusnovelli „Untitled 12“ (edaspidi U12) kohtuasjas kaitsja kutsutud tunnistajana. Kohtuskäik andis võimaluse vahetult kogeda, milline on protsessil valitsev õhkkond, prokuröri ja kohtuniku suhtumine kohtualusesse. Kaur Kender ise ja kaastunnistaja Tarmo Jüristo on seda juba adekvaatselt kirjeldanud, seega sel pikemalt ei peatu. Küll aga vajavad täiendavat avalikustamist mõned sisulised küsimused, mis avalikku õiguskorda esindavaid prokuröri ja kohtunikku Kenderi teose puhul täpsemalt huvitasid.…
Joonas Hellerma: „Televisioon meediumina on kummalisel vahealal. Ühtpidi oodatakse televisioonilt, et ta teostaks (kultuuri)kriitikat, (kultuuri)ajakirjandust, teiselt poolt on ta ise ka (kultuuri)kriitika objekt.“
Publikule oligi ehk lavastuse „A Festival Piece ehk Meeleheitlik katse pälvida festivalikutse“ suurim intriig see, kas Henrik Kalmet tuleb ka tegelikult huumorikapist välja.
Kinoteatri „A Festival Piece ehk Meeleheitlik katse pälvida festivalikutse“, autor ja esitaja Henrik Kalmet, dramaturg Paul Piik, kunstnik Anneli Arusaar, valguskujundaja Revo Koplus, videokunstnik Emer Värk, koreograaf Rene Köster, helikujundaja Hendrik Kaljujärv. Esietendus 25. II Kanuti gildi saalis.
Henrik Kalmeti uuele lavastusele on ette heidetud kaht…
Holger Looduse „Urlaub“ on üks terviklikumaid ja toimivamaid näitusi, mida üldse Eestis on näha saanud.
Holger Looduse näitus „Urlaub“ ehk eesti keeli „Puhkus“ on väiksusest hoolimata läbimõeldud ja jääb meelde. Mõne aasta eest noore kunstniku auhinna pälvinud, ent ammugi sellest määratlusest välja kasvanud Looduselt on Vaala galeriis väljas kümmekond värsket tööd: viis on õlimaalid, kolm töödeldud fotod, üks tehniline installatsioon ning üks videotöö.
Maalidest on intrigeerivaim „Kaks torni“, millega…
Katariina Undi lavastuses ei jäeta vaatajale ühtki õlekõrt, üksteise ribadeks rebinud tegelased kaovad keldrisaali hämarusse sama õnnetult, kui sinna ilmusid.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.