Kuigi Eestis valitseb ahistamise suhtes samalaadne olukord, nagu oli USAs 1970ndatel, on EKA magistrandid veendunud, et ise tuleb midagi ette võtta ja nähtusesse teistmoodi suhtuda.
EKA kaasaegse kunsti magistriõppe tudengite projekt „o-drop“ (cargocollective.com/odrop) EKA aatriumis kuni 26. IV. Projekt valmis Mare Tralla ja Roberta Lima meistriklassi „Igapäeva vastuhakk“ raames.
Kas ma olin liiga silmatorkav? Oli see minu süü? Olen ma liiga habras või hoopis ülemäära tugev? Kas miski üleüldse…
Aktivistidel ei õnnestunud küll Londoni relvamessi ära jätta, aga neil läks korda tekitada lisakulusid ja tuua Briti valitsuse kahepalgelisus avalikkuse ette.
Feministliku tegevuskunsti arhiiv „re.act feminism #2” Tallinna Kunstihoone galeriis kuni 30. IX. Kuraatorid Bettina Knaup ja Beatrice Ellen Stammer.
Esmakordselt sattusin performance’i-kunsti dokumentatsioonide näitusele 1996. aastal Helsingi Ateneumis. Toona vaagisin selle üle, kas performance, mis on loodud ajalisena teatud hetkes, saab edasi elada dokumentatsiooni näol, mille omandavad kui originaalteose talletamiseks muuseumid ja kogujad. Viimane tundus olevat otseses vastuolus performance’i-kunstnike institutsionalismi kriitikaga. Tollal nõustusin ma Peggy Phelaniga, et performance on ainukordne sündmus,…
Goethe Instituudi ja EKMi koostööna valminud meediakunsti näitus „Gateways. Kunst ja võrgustunud kultuur” Kumus kuni 30. IX, kuraator Sabine Himmelsbach.
Näituse peaeesmärgiks on pakkuda välja informatsioonist üleküllastunud ühiskonna ja kultuuri kohta üldlevinud arusaamast erinevaid tõlgendusi ning suhestumisi. Me oleme kõik harjunud, et viibime kogu aeg võrgustunud keskkondades, ega pööra neile suuremat tähelepanu. Need on tänapäeva elu nähtamatu, aga pidevalt kohal osa. Paraku ei esita me enamasti endale ega teistele neid puudutavaid küsimusi.…
Naispopkunstnike näitus „Power Up – Female Pop Art” („Käivita – naispopkunst”) Viini Kunsthalles kuni 6. III , kuraator Angela Stief.
Viimase nelja aasta jooksul on toimunud Ameerikas ja Euroopas mitmeid suuri rahvusvahelisi ülevaatlikke feministliku kunsti näitusi. Aprillis rändab näitus Viinist Eestile lähemale, Hamburgi.
Vaatamata sellele, et aeg-ajalt on ka minu loomingus esinenud popkunsti elemente ja et mulle meeldib popkunsti irooniline suhtumine tarbimisühiskonda, selle mänguline vastandamine ekspressionistlikule kunstile ning massikultuuri oskuslik taaskasutamine,…
Novembri lõpus peeti Viinis „Gender Check’i” projekti järjekordne üritus: artiklite kogumiku esitlus ja konverents, kus analüüsiti „Gender Check’i” näituse kogemust ja sellele eelnenud ja järgnenud uurimistöö tulemusi. Näitus „Gender Check. Feminiinsus ja maskuliinsus Ida-Euroopa kunstis” toimus juba aasta tagasi Viini MUMO Kis seejärel Varssavis Zachęta rahvuslikus kunstigaleriis. Projekti eestvedajaks ja finantseerijaks on ER STE fond. Raudse eesriide langemise kahekümnenda aastapäevaga seoses tekkis uuenenud huvi Ida-Euroopa kunsti ja kultuuri vastu. On…
Fragment teosest „Kõik, kellega ma kunagi maganud olen 1963–1995” (tuntud ka „Telgina”), 1995. repro
Pean tänama Edinburghi kunstifestivali, et nad valisid minu projekti „Kaitstud” oma programmi, sest vaevalt oleksin ma muidu Edinburghi sattunud. Augustis võtavad Edinburghi üle kõikvõimalikud festivalid, millest linnaruumis kõige nähtavam ja kuuldavam on „Fringe” („Äär”) oma kirju programmiga. Selle aastasesse kunstifestivali programmi mahtus ligi 130 üritust, alates Richard Hamiltoni ja Richard Wilsoni näitustega ning lõpetades näiteks „Annuale” performance’i-programmiga.…
India kunstnike Shilpa Phadke, Shilpa Ranade ja Sameera Khani projekt „Soolised strateegiad uitamiseks” („Gendered Strategies for Loitering”) võrdleb Mumbai ja Singapuri avalikku linnaruumi ning seda, kuidas ja kus naised või mehed võivad vabalt ringi lonkida. Pressifotod
25. VII – 3. VIII peeti Singapuris rahvusvaheline elektroonilise kunsti sümpoosion „ISEA 2008”. Neli aastat tagasi oli „ISEA 2004” Tallinnas, Helsingis ja lõbusõidulaeval. Pidevalt ringi liikuv festival sõltub iga kord toimumiskohast ja käsitlusalustest teemadest, kuid…
Piia Ruber Laura Beloffi (Soome, elab ja töötab Oslos), Erich Bergeri (Austria, elab ja töötab Oslos) ja Martin Pichlmairi (Austria) projekt ?Seitsmepenikoormasaapad. Kõnni reaalajas?.Audiovarustusega ja võrguühendusega interaktiivsete saabastega saab uidata nii füüsilises maailmas kui ka Interneti tekstikeskkonnas. Vaata lisaks: http:// randomseed.org/sevenmileboots/ ISEA 2004 kava vt. : http://www.isea2004.net
ISEA 2004 (XII rahvusvaheline elektroonilise kultuuri sümpoosion) keskendub eelkõige mõistele ?kogemus?, ?traadita?, ?kantavale? ja ?võrgustatud kogemusele?. Kantav kogemus käsitleb, kuidas kunstnikud ja teoreetikud…
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.