Sotsiaalne lõhe, palgalõhe, digitaalne lõhe, sooline lõhe, rahvuskultuuriline lõhe, regionaalne mahajäämus, teine Eesti, lääne kultuuri eelpost, piiririik, tatarlaste kõrb, tsivilisatsioonide konflikt, mälupoliitiline konflikt, kahekiiruseline Euroopa, Kolmas Maailm . . . .
Jaan Toomiku isikunäitus „Jooks” („Run”) Milano galeriis Artra kuni 13. I 2013.
Nädalapäevad tagasi, 29. oktoobril läks märkimisväärse publikumenuga lahti Jaan Toomiku suur isikunäitus Milano galeriis Artra. Tallinna Kunstihoonest terake väiksem näitusepind asub Porta Romana linnaosas, mille galeriisid, raamatupoode ja kohvikuid täidab enamasti kultuuriajakirjanike, kunstnike, kirjanike ja kunstitudengite elav seltskond, kel on tihti töövõi õpingualane seos naabruses asuva Domuse akadeemia või NABAga (Nuova Accademia di Belle Arti), mis juba asutamisest saadik…
Paar kuud publikuga suhtlemist
Koht: Eesti paviljon 53. Veneetsia kunstibiennaalil. Teema: KRISTINA NORMANI projekt „After-War” („Järelsõda”).
Ei anta aega atra seada. Normani etteaste jääb vaid vestluse lähtejaamaks. Siit lahkutakse kiirelt laiematele teemadele: Eesti-Vene tänased suhted, Baltikumi lähiajalugu, viimase ilmasõja traumad, eestlaste suhted vene kogukonnaga. Iga päev tatsub saalides inimesi kõnelemas Ida-Euroopa kommunismikogemusest ja postkoloniaalse pärandi seedimisest. Just viimane, postkolonialismi teema, tõmbab laia rehaga ligi vestlushimulisi Lõuna-Ameerikast Kagu-Aasiani. Korraga on kõigil tarve…
Ukraina noorte kunstnike rühmitus R. E. P. (Ksenia Gnilitskaja, Nikita Kadan, Janna Kadõrova, Lesja Homenko, Vladimir Kuznetsov, Lada Nakonetšnaja) valmistab ette projekti “Muuseum”. Piia Ruber
Laetitia Delafontaine ja Gregory Niel. RS-3. Reageeriv ruum.
?ISEA 2004?-sarnaste elektroonikanäituste vastuvõtu teeb raskeks asjaolu, et neid pole lihtsalt näha. Passiivne, äraootav silmitsemi_ ne, millega me oma vuajeristlikus kultuuris nii harjunud oleme, lihtsalt ei tööta nende puhul. Kunstigaleriid aga, jumal paraku, on rohkem kui saja aasta jooksul timmitud just selliseks tarbijalikuks ja naudisklevaks silmadega söömiseks, mis ei nõua ei vaimu- ega lihasjõudu. Jalutad pildirea eest läbi ja sul ongi ?pilt…
Film lollusest, mis tehtud lollidele arusaadavas keeles
9. juuni õhtul näitas ETV Albert Nerenbergi mullust menufilmi ?Rumalus, rumalus?, mis teema üle arutledes kujunes kokkuvõttes siiski ise selle illustratsiooniks. Võib-olla teadlikult, sest üks üles visatud küsimusi oli: kas vaimne nüridus ja ignorants pole mitte kõige edukam läbilöögistrateegia konkurentsiühiskonnas? Seda filmi on seiranud igal juhul publikumenu nagu paljusid Nerenbergi varasemaid teoseidki, nii et küsimus sellest, kas keegi mängib lolli või ongi loll,…
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.