$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Lauris Ābele: „Baltimaade rahvas on selles mõttes erandlik, et paganlus on endiselt osa meie elust, kuigi me seda ise ei märka.“

Cannes’i Kuldne Palmioks ja teised „Lihtsalt ühele õnnetusele“ antud auhinnad on vaid aseaine – lavastaja Jafar Panahi tegelik siht on vaba ja inimõigusi austav Iraan.

Johannes Lõhmus: „Ma arvan, et kino ei kao kuhugi. Pigem loodan, et kvantiteedi aeg saab läbi ja tuleb kvaliteedi aeg.“

Filmis „13 päeva, 13 ööd“ näeb lähiajaloo üht häbiväärsemat peatükki: liitlasvägede kaootilist lahkumist Afganistanist 2021. aastal.

Punctum galerii näitusel „Vana Veenus“ vaadeldakse naistele peale pandud ühiskondlikke surveid mitme nurga alt.

Väike Hobusepea galerii muutub Juss Heinsalu ja Kim Morgani ühisnäitusel „Kübemelisuse anatoomia“ oma füüsilistest mõõtmetest justkui mitu korda suuremaks ruumiks.

Lavastaja Celine Song on võtnud „Materialistides“ luubi alla tänapäeva suhete majandusliku ja välise poole.

Ajal, mil teatreid tundub olevat Eestis pigem liiga palju, on Kiseljuse teater suutnud lisada kultuuripilti ometi midagi uut.

Sürrealistliku huumori poolest tuntud lavastaja Quentin Dupieux on võtnud oma „Teises vaatuses“ sihikule filmikunsti enda.

Minifestival „Värske kraam Viljandist“ tõestas, et sealsest kultuuriakadeemiast sirguvad teatritegijad hakkavad julgelt lavaka varjust välja astuma.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.