$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Õudust märkimisväärselt pole, huumorit samuti, ent see-eest pakutakse rikkalikult lummavat maagiat ja salapära.

Kuigi näidend on leidlik ja mõjuv ning lavastus hoogne ja terviklik, minnakse „Lootuskiirt pimeduses“ küllap suurel määral vaatama ikka näitlejate pärast.
Dramaturgiliselt on „Loojanguekspress“ üsna igav, midagi eriti ei juhtu. Tegu on rohkem lugemiseks mõeldud näidendi kui vaatemänguga.
Alkoholi ja kirjutamise perpetuum mobile toimib lihtsalt: esimene annab teisele inspiratsiooni, teine on esimese finantseerimisallikas.
Vahingu-keskne Maimu Berg, perekeskne Eeva Park ja keskmeta Sirje Kiin moodustavad kummalise, kuid koosmänguvõimelise trio.
Lavastuse „Transiit. Peatage muusika“ sisu on lihtne kokku võtta: eestlaste ja ENSV eriline seisund NSV Liidu popmuusikas 30–40 aastat tagasi.

Lennuk on Lutsu motiive võtnud siit ja sealt, neid edasi arendanud ja pea peale pööranud, ent märkimisväärset keskendatust ja pinget lavastuses ei ole.

„Verbaarium“ on eelkõige oma aja ere dokument, „Mõtteleek“ aga tasane humoristlik kulgemine.

Kuiaru „Toomas Nipernaadi“ on lavastus inimese emotsionaalsele, Pärnu „Inriid ja Toomas Nipernaadi“ intellektuaalsele ajuosale.

„Tsaar Saltaan“ on muinasjutt intelligentsele inimesele. Veel rohkem aga muinasjutu edasiarendus, sest kui üldiselt lõpevad muinasjutud hästi, harvem halvasti, siis see lavastus lõpeb täiesti normaalselt.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.