Lynette Yiadom-Boakye näitus „Verses After Dusk“ ehk „Värsid pärast hämarust“ Londoni Serpentine’i galeriis kuni 13. IX.
Lynette Yiadom-Boakye näitus Serpentine’i galeriis on üks paljudest headest, isegi väga headest praegu Londonis vaadata kunstinäitustest. Kui tema kunst ei tõstataks taas küsimust, mis teeb ühest kunstiteosest – ka sellisest, mis mõjub vormiliselt vanaaegsena – just praegusesse aega kuuluva aktuaalse teose, polekski ehk vaja temast eraldi rääkida.
Lynette Yiadom-Boakye Serpentine’i näitus koosneb suurtest õlimaalidest (keskeltläbi 200 × 150–160 cm, aga…
Voronja galerii edu üks põhjusi on väga hea kuraatorite valik.
Näitus „Comeback“ Voronja galeriis kuni 13. IX. Kuraator Mari Kartau, kunstnikud Priit Joala, Jan Kaus, Marianne Männi, Piia Ruber, Hanno Soans ja Tarvo Kaspar Toome. Galerii asub Tartumaal Varnjas Kesk tänav 22. Avatud kolmapäevast pühapäevani kella 12–18.
Voronja galerii on tõusnud lausa komeedina Eesti kunstitaevasse. Kaili Kase ja Raul Oreškini eragalerii Peipsi-äärses vanausuliste külas Varnjas Sibulatee lõpus tegutseb alles teist…
Kumus on juba mõnda aega vaadata sinu kureeritud näitus „Musta ruudu metamorfoosid. Malevitši tõlgendused Eesti kunstis“. Miks see teema on just praegu esile kerkinud ja kuidas on seda väljapanekut vastu võetud?
Näituseideed „Musta ruudu“ Eesti autorite tõlgendustest inspireeris Riikliku Vene Muuseumi projekt „Musta ruudu seiklused” (2007), mille kataloogi lugesin oma doktoritööd tehes. Malevitši krestomaatilisel „Mustal ruudul“ on tulemas suur juubel. Saja-aasta jooksul on see maal olnud lugematute vaidluste, diskussioonide, tõlgenduste, uurimuste,…
Kunst vajab toimimiseks nii rahvusvahelist suhtlust kui ka sisemaist kunstivõrgustikku. Isegi Eesti suurusega maal, kus kiiretel autodel pole mingit mõtet – vaevalt saad hakata kiirust arendama, kui juba on riigipiir vastas, nagu on kunagi öelnud arhitekt Vilen Künnapu –, ei ole normaalseks kunstieluks kahest suure(ma)st tõmbekeskusest küllalt. Iseäranis kui rääkida nüüdiskunsti võtmes ja mõelda eelkõige selle adekvaatse vastuvõtu peale. Peredvižniklikud väljasõidud on (vähemalt Eestis) ka praegu vajalikud, nagu tõestas EKKMi…
Eile avati Veneetsia LVI kunstibiennaalil Eesti paviljon Jaanus Samma projektiga „NSFW. Esimehe lugu“, kuraator Eugenio Viola, komissar Maria Arusoo.
Tänavu on Eestil Veneetsia biennaalil esimene tõsisemalt võetav ümmargune tähtpäev: nimelt on Eesti oma väljapanekuga kümnendat korda Veneetsias. Eesti esindaja valikul (välja arvatud esimesel korral) on jäädud demokraatliku avatud võistluse juurde, vaid žüriisse on toodud juurde välisliikmeid. Kolmel korral on kaasatud väliskuraator, seda kunstniku algatusel. Korralduslik pool on olnud algusest peale (1999.…
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.