$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Pärdi päevade publikuhuvi järgi otsustades on vajadus enda sisse vaadata, mõttemaailma korrastada ja rahu saavutada karjuvalt suur.

Kuigi ka praegusest maailmast pole kuhugi kadunud diktaatorlik soov võtta endale surma roll, oli Jalaka lavastuses rõhutatud elu helgemat ja inimlikumat poolt.

XXXI Haapsalu vanamuusikafestivalil sai kuulda uut koori, uut pilli, uusi üllatavaid seadeid ja uut teost.

„Nargenfestivalil“ etendunud aastakümneid tagasi kirjutatud „Hydrogen Jukebox’ist“ kumab läbi tänapäeva maailm.

ERSO tõi esiettekandele Rasmus Puuri sümfoonia, võõrustas solistina nelja metsasarvemängijat ning tutvustas uut kontsertmeistrit.
Kui Mozarti-seades oli Randalu uurinud etteantud meloodiast lähtuvalt rütmi ja harmooniat, siis keelpillikvartetis kõlamassiive ning helitekstuuri.

Kui de Falla teos oli mäng värvide ja varjudega, siis kontserdi teises pooles kõlanud Igor Stravinski „Kevadpühitsus“ tämbrite tulevärk.

Muusika-aasta lõppes mõnusa energiast ja koostöötahtest pakatava emotsiooniga, mida on siinmail kippunud viimasel aastal vähe olema.

Programmiline tervik oli esitatud korrektselt, puudu jäi aga detailsest vormistatusest ja interpreetide vastastikusest inspireeritusest.

13aastast kammerkoori Collegium Musicale iseloomustab aktiivne tegevus ja eesti muusika silmapaistev osakaal kontserdikavades.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.