$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Loodetavasti leiab edaspidi veel rohkem huvilisi ka Eestist omal käel tee Läänemere koorikonkursile, sest koorilaulus on asju, mis ekraani vahendusel sügavuti ei saa sütitada.

Aprill algas efektse ekspositsiooniga, mis otsis rännakutes oma paiguti killustunud olemusele kinnitust, kuni jõudis pingest särisevaid elektriliine oma haardesse suruva kulminatsioonini.
Rännak läbi vahelduvate meeleolude pakkus kirgastavaid hetki, kus sai jälgida teisenemisi mõtisklusmere allhoovustest rannariba paitavate laineteni.

Peast laulev koor näeb konkursiolukorras alati parem välja ning lauljate kontakti dirigendiga tuleks pingelises situatsioonis kindlasti tähele panna ja hinnata.

Kuigi festivali eesmärk oli esitleda neidudekoore, mitte näiteks uudisloomingut, ei tähenda see, et neid kahte poleks saanud mitmekesisuse nimel omavahel rohkem põimida.

Ülli Kukumäe ideest hargnema hakanud „Naise lugu“ on lihtne ja siiras sissevaade ühe naise eluraja rägastikesse ning annab vaatajale kaasa korraliku annuse optimismi.
Kuigi Mägi koorilooming on oma lihvitud olemuse, dünaamilisuse ja nõudliku intonatsioonilisusega lauljale katsumus, oli sellegipoolest hea meel kuulda a cappella koorilaulude mitmepalgelist valikut.

Kontserdiga pöörati Eesti Filharmoonia Kammerkoori loos uus lehekülg, kuna kunstilise juhina on naasnud Tõnu Kaljuste.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.