Alla Sigalova teater on alati sotsiaalne teater: see mitte ainult ei puuduta, vaid põrutab.
Läti Rahvusooperi „Othello”, koreograaflavastaja Alla Sigalova, lavakunstnik Andris Freibergs, kostüümikunstnik Kristīne Pasternaka, valguskunstnik Dmitri Budkin ja videokunstnik Ineta Sipunova. Tantsivad Serge Desroches, Aleksei Aveškin, Alise Prudāne, Iļana Puhova, Ieva Rācene, Aleksandrs Osadčijs, Andris Pudāns, Arturs Sokolovs, Arturs Skuteļskis, Evelīna Godunova, Nataļja Lipska, Sabīne Guravska, Annija Kopštāle, Ringolds Zigis. Esietendus 18. X 2012 Läti Rahvusooperi suures saalis.
Koreograaf Alla…
Lavastaja Toomas Eduri kõrvalpilk võinuks olla isiklikum ja subjektiivsem.
Estonia „Modigliani – neetud kunstnik”, koreograaf-lavastaja Toomas Edur, libreto autorid Irina Müllerson ja Toomas Edur, helilooja Tauno Aints, muusikaline juht ja dirigent Risto Joost, dirigent Mihhail Gerts, kunstnik Liina Keevallik, valguskunstnik Tiit Urvik. Tantsivad Alena Škatula, Olga Rjabikova, Anatoli Arhangelski, Aleksandr Prigorovski, Sergei Upkin, Jevgeni Grib, Andrus Laur jt. Esietendus 11. V Estonias.
Kui juudi verd geniaalne kunstnik Amedeo Modigliani (1884–1920) oleks näinud…
„Carrrmen!” võiks vabalt käia mõjukatel festivalidel.
Vanemuise „Carrrmen! ”, koreograaf ja lavastaja Ruslan Stepanov, helilooja Ardo Ran Varres, kostüümikunstnik Mare Tommingas, valgus- ja lavakujundaja Patrik Bogårdh (Rootsi). Tantsivad Marta Marcelli, Colin Thomas Maggs, Koki Tachibana, Vanemuise balletitrupp. Esietendus 18. II Vanemuise suures majas.
Vangla kui omaette väike keskkonnamudel on kunstis leidnud äärmuslikku poetiseerimist ja odavamaitselist ekspluateerimist. Põnevust ja äraarvamismänge saab keerutada üles küllaga, sest hämarad nurgatagused, pingesse surutud ja varjatud inimsuhted, siseringi…
Mai Murdmaa „Kuritöö ja karistus” on elav, soe, tantsuliselt efektne ja vaatemänguline.
MTÜ Päikesevanker „Kuritöö ja karistus”, helilooja Arvo Pärt, koreograaf-lavastaja Mai Murdmaa, kunstnikud Andris Freibergs ja Kustav-Agu Püüman, valguskunstnik Igor Kapustin. Tantsivad Sergei Upkin, Eve Andre, Vitali Nikolajev, Andrus Laur jt. Esietendus 16. XI Vene teatris.
Maailma tantsuteatrist selgelt eristuv, ainulaadse koreograafivaistuga Mai Murdmaa on seekord intuitsiooni ja vaheda loogika sünteesvõtet kasutades taaselustanud ühe oma kunagise tippteose – lavastuse „Kuritöö ja…
„Draama” tänavuse kuraatori Priit Raua meel ja maitse liikus, teadagi, ka nüüdistantsu maastikul.
Igasugune teater tegutseb koodide ehk kokkulepete märgisüsteemis. Ooper ja ballett või tinglik metafoorirohke lavakunstivorm eriti. Nüüdistantsu vallas on palju teooriaid ja allsüsteemirikkaid tõekspidamisi, millest paljusid teab vaid tantsija või kunstnik ise, aga publik võib kokkuleppeid teadmata lihtsalt vaadata ja osa saada. Priit Raua kui selleaastase „Draama” kuraatori meel ja maitse liigub, teadagi, nüüdistantsu maastikul, eriti meeldib talle tantsu…
„Väikese printsi” liigutuste keel, mis sulab kokku heli ja pildiga, on sujuvuse ja rohmaka jõulisuse ühend.
Estonia „Väike prints”, koreograaf ja lavastaja Oksana Titova, muusika autor Taavi Kerikmäe, videokujunduse autor Andres Tenusaar, lava- ja kostüümikunstnik Elo Soode, valguskunstnik Anton Kulagin. Tantsivad Marika Muiste, Eve Andre, Helen Veidebaum, Daniel Kirspuu, Sam Brown, Robbie Bird ja Nanae Maruyama. Esietendus 2. VI Estonia kammersaalis.
Antoine de Saint-Exupéry väike prints otsustas lahkuda oma koduasteroidilt B…
David Sonnenblucki „Casanova” on Béjart’i tõelise mantlipärija looming.
Vanemuise „Casanova”, koreograaflavastaja, lava- ja muusikaline kujundaja David Sonnenbluck (Belgia), kostüümikunstnikud David Sonnenbluck ja Mare Tommingas, valguskujundajad Andres Sarv ja Imbi Mälk. Tantsivad Colin Thomas Maggs, Anthony Maloney, Takuya Sumitomo, Ilja Mironov, Hayley Jean Blackburn, Nashua Mironova, Julia Litvinenko, Mai Kageyama, Maria Engel, Marta Marcelli jt. Esietendus 12. III Vanemuise väikeses majas.
Vanemuise balletitrupi kehakõnes väljendatud David Sonnenblucki koreograafia muutis teatrivaates aktuaalseks Casanova…
Ühel pärastlõunasel ajal selle aasta oktoobris, pärast Luigi Pirandello näidendi „Nii see on (kui teile nii näib)” taastusproovi Linnateatris vestlesime Adolf Šapiroga. Kirja said vanameistri elu- ja loometõed, mis aastate jooksul settinud, näpuotsatäis ka Eesti nostalgiat.
Kristiina Garancis: Sinu armastuslugu Eestiga algas aastal 1971, kui lavastasid omaaegses Noorsooteatris Anton Tšehhovi „Kirsiaia” . . . .
Adolf Šapiro: Tegelikult juba varem, 1960ndate keskel, kui sain tuttavaks Voldemar Pansoga. Meil oli ühine õpetaja – Stanislavski…
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.
Funktsionaalsed
Always active
Vajalikud, et te saaksite segamatult portaali eri osade vahel liikuda.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Kasutatakse lehe külastatavuse statistika kogumiseksThe technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.