$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Mihkel Kleisi viirastuste efekt ei peitu tekkeloo vormi varjus, vaid selle algupära on visuaalse infona paigutatud pildi pinnale. Tontlikuks saavad need seetõttu, et meenutavad tähemärke.

Sirje Runge maali autodafee ei ole düstoopiline stsenaarium. See ei suubu kuhtumisse ja tundmatute jõudude meelevalda, vaid ületab eraldatuse, astub suhetesse, intensiivsesse kohalolusse.

Festivali intellektuaalne tipp oli Erik Büngeri loeng-performance, tantsu ja heliga samas ruumis viibimise tippkogemus Artjom Astrovi ja Serious Seriousi õhtu Sakala 3 teatrimajas.

Taavi Tulevi pildimaailm on ületanud helilise ja visuaalse, tehnoloogia ja looduse ning ka agentsuse ja toormaterjali vastanduse.

Biitlite animafilm „Kollane allveelaev“ mõjutas märgatavalt popkultuuri siin- ja sealpool raudset eesriiet.

Joel Tammiku heliteosed kulgevad tihti sihipäratult – ta tajub maailma justkui rikkumata uudishimulik laps.
„Sotto forte“ on apokalüptiline visioon, kus orgaanilised ja biomehaanilised vormid on tasakaalustatud, nipsasjakeste kultuse ja salongikunsti hübriididega.
Kristel Saani teostes on füüsiline keha kui manifestatsioon, digitaalne tehnoloogia kui avatar ja tants kui tõusumärk.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.