-
Teadlane-õppejõud peab eeldama, et sihtgrupid ei pruugi mõista valemeid, verbaalset kommunikatsiooni ega ka teadusartiklite tehnilisi jooniseid.
Teadmistepõhisuses on suur potentsiaal, mis on kirjas mitmetes dokumentides, kuid elu ei vii edasi dokumendid, vaid inimesed. See õnnestub seda paremini, mida paremini mõistavad üksteist need, kes on plaanid välja mõelnud, ning need, kes on seatud neid ellu viima.
Kõnelen siin teadusloomest kui inimtegevuse vormist, mille puhul mingis kindlas märgisüsteemis on talletatud empiiriliste faktide organiseeritud kogum,…
-
Mälupilte Tiiu Sillast
Me teeme, teeme ümber oma elu
üht hiigelmüüri inimtihedat.
Ka pikemad ei küüni üle ääre.
Kui mõni sinnapoole väljalangend kivi
on lahkumisel ruumi jätnud piluks,
siis see, kes juhtus välja nägema
on äranähtu nimetanud iluks.
Ta samal hetkel ise läbi nähtud
ja pole kohta, kus võiks tunda häbi ta.
Suur saladus saab tema ainueluks,
tal iseennast au on läbida.
Juhan Viiding
Kui inimesed suureks saavad või midagi korda saadavad, võivad nad saada tegelasteks kellegi teise lugudes, elulugudes või saavutuste loendites.…