$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Neeme Külma ja Alice Kase näitus kõnetab inimest leebel viisil visuaalsete ja tunnetuslike vahenditega, toob esile vaimutasandi.

Kai Koppeli, Julia Maria Künnapi ja Kadri Mälgu tööd näevad välja nagu arheoloogilised leiud, aga tegemist on just sellesse kohta mõeldud loominguga.

Kataloogis antakse intelligentne ülevaade algallikatest, varasematest väljapanekutest ja uurimustest ega ole unustatud ka kureerimispõhimõtteid.
Peeter Linnap: „Meil olid dünaamilised 1990ndad, nüüd on stabiilse sootsiumi kõik-paigas ajavahemik. Praegune aeg soosib süvenemist, mitte kannapöördeid.“
Biennaal jäi kümneks sooloesinemiseks, vaataja pidi näituseterviku oma peas mosaiigina kokku panema. Mõnele tööle tuli Kai kasuks, mõne töö sõnum jäigi mõtteliselt linnaruumi.
„Nähtamatu monumentaalmaali“ näitusega tõestati, et ka nõukogudeaegsete üliõpilastööde seas ei olnud propagandapilte. Mälestustes tõuseb esile sädeinimene Dolores Hoffmann.

Väikese kompaktse portreeavangardi näituse kuraatorid Tanel Verk ja Annika Haas on teinud huvitava ja kohati ootamatu valiku.
Nullindate kogumikus tunneb ära nullindad – toonased proovikivid, pinged ja püüdlused. See on kompliment kogumiku koostajale Rael Artelile.

EMTA juurdeehitus ei ole sotsiaaldemokraatlikult tasapaks ruum, kus kõik on võrdne, vaid meenutab pigem barokset Kadrioru lossi, soosides inimeste vaimset ülendamist.
Klaasikunstnike looming on esteetiliselt ja ka sõnumilt harmooniline, aidates tõsta vaataja taset ning arusaama kunstist.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.