$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Kas seksitööd saab vaadata kui inimvastast vägivalda olukorras, kus see ei kahjusta kehaliselt ega vaimselt täiskasvanud töötajat ega tema klienti?

Kultuur on prõlla nõnna vedus, et ka heritstest neoliberaalid võiavad proosa, taide ja Pärdiga omi inaraid.

„Sound Plasma“ on Eestis festivali „Afekt“ kõrval ainus ettevõtmine, kus tuuakse kuulajani nn Euroopa nüüdismuusikat. On kahetsusväärne, et festival saab toetuseks naeruväärse summa.

Kuidas saada vanast lahti ja edasi liikuda? Tuleb unustada, et teha ruumi uuele kogemusele. Unustamine on vabadus. Vaid see teeb võimalikuks kogeda igavest muutumist.

Ludens on uus ansambel, mis on uus mitte ainult vastsündinu tähenduses, vaid värske ka oma tegemistes.

Tallinna Uue Muusika Ansambel täidab Eesti muusikamaastikul ammu haigutavat auku, mida pole seni õnnestunud täita ühelgi teisel kollektiivil.

On see hea, et fotograafia meie analoogset „päriselu“ vallutab? Hea või halb, see on paratamatu.

Kväärifestivali „Q-Space“ raames linastuvas filmiprogrammis on kolm märkimisväärset teost.

Donaueschingeni muusikapäevade kavas kritiseeriti geeniusekultust ning loodi sildu improvisatsiooni, heliloomingu ja interpretatsiooni vahel.
Pina Bauschi „Kevadpühitsuse“ koreograafia on Igor Stravinski muusikaga tihedas suhtluses, misläbi mõlemad teineteist võimendavad.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.