-
NKB, Tallinn 2007 ja NPNK, Tallinn ja Tartu 2005
/—/ keda huvitavad nüüdisajal enam kandlemängu- ja kultuurimajalood? Eesti lugejate huvid on paisunud palju globaalsemaks. Eesti lugeja ei väsi teadetest, et Britney Spears ähvardas end tappa, et Britney Spears peksis abikaasat, et Britney Spears kandis aluspükse. Britney Spearsi võib asendada ükskõik millise meelelahutustegelasega. . . .1
-
Endise idabloki filmipärand ja selle väärtustamine.
SS-Sturmbannführer Windisch (Jüri Järvet) ja Inimene nr 1 (Vaclavas Blēdis) Kaljo Kiisa „Hullumeelsuses” (1969).
-
“Pärn, pärn, Pärn. . . .,” mõtleb noor kunstiteadlasest pärnograaf oma puhmaskulme kibrutades ja pliiatsit närides. Tema laup on suure mõttetegevuse tagajärjel muutunud niivõrd raskeks, et näib kohe-kohe üle kulmude ta ninale kukkuvat. “Midagi on kogu selles värgis, ses käitumisloogikas väga hirmutavat, lausa totalitaarset. Isikunäitus Kumu kunstimuuseumis, paks “Pärnograafia” raamat ja pikk dokumentaalfilm “Mees animatsoonist”, rääkimata “Tagurpidi” koomiksiraamatu kordustrükist – kõik on kuidagi liiga perfektselt ajastatud ühte ja samasse aegruumi. Täielik nostalgiarünnak mitmest…
-
-
-
Anders Härmi kuraatorinäitusest “Kuritöö ja karistus” Tallinna Kunstihoones kuni 10. XII.
-
Kuna näitusel ei esine eesti kunstnikke, siis on impordituse alandav tunne paratamatu.
-
Kunstihoone näituse tööd on kui meediakujundite ees olevad maalifiltrid.
-
Ku keelumärginäitust tuleks käsitleda retoorilise vastusena kunstnike liidu paarile maalikesksele aastanäitusele.