$menuu_nimi: Telli_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: vertical
$menuu_nimi: Ulemine_menuu $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal
$menuu_nimi: Ulemine_paremal $submenu_hover: $submenu_direction: horizontal

Lauri Räpi looming on kohati sedavõrd lihtne ja triviaalne, et mõjub kirjandusliku snobismi positsioonilt peaaegu labasena, solvab „head“ maitset ja intellekti, rikub värsiseppade mõttelise tsunfti mundriau.
Tänavuse „Hard rock laagri“ esinejate nimekirja ülemine ots, mis oli glamuursem kui kunagi varem, tekitas alusetut paranoiat.
„Kellavärgiga apelsin“ eeldab oma tõlgendajalt ajastuväärilist avangardsust, mida Rakvere teatri suvelavastus pakkuda ei suutnud või ei soovinud.
Pime viha ja lõputu kadedus usutakse olevat kõigi kriitikute pärispatt, kutsehaigus ja peamine motiveerija.
Kas „sugu: M“ jookseb lavastusena teadlikult ja eesmärgipäraselt sirge seljaga lati alt läbi?

Ivar Põllu katse kujutada Kuldse Trio liikmeid kui inimese (tahtmatuid?) paroodiaid on jäänud nii dramaturgiliselt kui ka lavastuslikult poolele teele.

Henry Jamesi jutustusele tuginev Benjamin Britteni ooper „Kruvipööre“ on dramaturgilise sisu poolest spiritismi ja freudismi väike armas värdlaps.

XXI sajandil on nostalgiast saanud esteetika kategooria ka ekstreemsemas metal-muusikas.

Absurdi kui kunstiliigi peamine väljakutse seisneb asjaolus, et elu ise on ärksa meele ja selge mõistusega inimesele enamasti piisavalt absurdne.

Pärnu Endla „45 339 km² raba“ on katse portreteerida teatrikeeles uusväliseestlast.
Kasutame küpsiseid seadme teabe salvestamiseks ja ligipääsuks selle andmetele. Kui nõustute selle tehnoloogia kasutamisega, võimaldab see meil töödelda sirvimiskäitumist ja teie harjumusi sel saidil. Küpsistest keeldumine võib negatiivselt mõjutada mõningaid funktsioone ja võimalusi.