Ilmus Teater. Muusika. Kino märtsinumber

Teater. Muusika. Kino märtsinumbris arutleb Margus Mikomägi Eesti teatrifestivalide arvu ja hetkeseisu üle, Aare Toikka kõneleb lavalisest ruumimaagiast, taunides selle tajumist teadusmeetoditega, Anne Lill mõtestab võimu-, vaimu- ja demokraatiakäsitlust Toikka VAT Teatri lavastuses „Sokrates”. Jätkuvad Eteri Kekelidze märkmed Venemaa teatrifestivalidelt.
Leenu Nigu tõlgib Karl Saksa ja Hendrik Kaljujärve „helimuusikalist” performatiivset aktsiooni „Santa Muerte and the Sun”, Kerri Kotta analüüsib muusikalise teksti performatiivsust Pärnu nüüdismuusika päevade programmi näitel, Saale Kareda keskendub oma „kõrvalpilkudes Eesti muusikale ja muusikaelule” sedapuhku nüüdismuusikateatrile, Maia Lilje kirjutab ERSO ajaloost ajavahemikul 1944-1963 ja Märt Karmo meenutab viiuldaja Kuno Larenit.
Karol Ansip jätkab Andres Söödi elu- ja loomelooga, jõudes filmimehe autori- ning tellimus- ja portreefilmideni, Martin Oja arvustab Ulrich Seidli kehatriloogiat „Paradiis: Armastus”, „Paradiis: Usk”, „Paradiis: Lootus”, James Thurlow Derek Cianfrance’i mängufilmi „New Yorgi varjus” ning Riin Kübarsepp Rein Raamatu dokumentaalfilmi „Tiiu Kirsipuu. Edu kood”. Donald Tomberg ja Marius Peterson vestlevad poola filminäitleja Andrzej Chyraga.
„Vastab” näitleja Gert Raudsep, „Persona grata” on pianist Toomas Vana.

Kui sulle meeldis see postitus jaga seda oma sõpradega

[LoginRadius_Share]
 

Leia veel huvitavat lugemist

Värske Rõhk
Hea laps
LR
Keel ja kirjandus
Akadeemia
Kunstel
Muusika
Õpetajate leht
Täheke
TeaterMuusikaKino
Vikerkaar
Looming